Goophy Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Noen som aner hvordan man gjør dette? Får lastet ned hele mailen (35kb) og det står et ikon jeg tror betyr attachment på toppen. Men hvordan får jeg lagret bildet jeg la ved? Eller funnet frem til det på telefonen? Er helt blank på slikt. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Det går ikke å åpne det på telefonen.... Vet ikke hvorfor de har gjort det sånn. Du må videresende den til en pc Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Poenget var at jeg skulle ha et bilde inn på telefonen fra PC. Men da kan det være det samme, teit opplegg. Takk for svar uansett... Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 greieste måten er å legge ut bildet på internett. Og så skrive inn url'en til det i wapleseren. Da kan du laste det inn i telefonen. eller kjøpe bluetooth adapter da Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Og så skrive inn url'en til det i wapleseren. Da kan du laste det inn i telefonen. Takk for tipset. Bluetoothadapter er på vei i poste though... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå