Gå til innhold

25 dBA Seagate HDD - Hører jeg den om natten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sover vel 2 og en halv meter.

Men alt ellers er stille i PC'en, har 2 120 vifter som går på det absolutt stilleste, man hører de ikke når man sover.

Har kjøpt ThTake Ex. Vol. 12, og den kjører 12 dBA¨på det stilleste, heller ikke noe å høre på den.

Får ny PSU i morgen, NorthQ 400 Watt, 12-17 dBA.

Mangler bare den HD'en som ødelegger alt.

Lenke til kommentar

Tror ikke du vil få problemer med å sove da Seagate Hd er veldig stille... :yes:

 

I tillegg til at den jobber lite når du laster ned så da avgir den mindre støy, og hvis den skulle komme til å lage bittelitte støy kan det hjelpe med noe slags strikkoppheng...

 

Da er du ganske trygg på at det blir stille... ;)

Lenke til kommentar

Har selv en seagate bararcuda 160gb s-ata disk. Er UTROLIG fornøyd med støynivået på den, den høres nesten ikke når den idler, og det er bare litt knitring når den jobber.. Ikek som WD-disken min..den måtte jeg bare ta ut til slutt.. takla ikke mere.. ble frustrert og fikk depresjoner av den... sliter den dag i dag...

Lenke til kommentar
Men WD 40gb deriomot... :cry: Huff...

Får vondt i ørene av den

Jepp, den er helt kriminell...41 dB. Har en tendens til å lage en kraftig hvining også.

 

Har en samsung på 160 (GB ;-)) og en seagate på 80 (barracuda IV :love: ) som jeg fint skulle klart å takle om natta. Naboens Barracuda 7.200 på 120 derimot :wee:

Endret av KAS
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...