Gå til innhold

25 dBA Seagate HDD - Hører jeg den om natten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sover vel 2 og en halv meter.

Men alt ellers er stille i PC'en, har 2 120 vifter som går på det absolutt stilleste, man hører de ikke når man sover.

Har kjøpt ThTake Ex. Vol. 12, og den kjører 12 dBA¨på det stilleste, heller ikke noe å høre på den.

Får ny PSU i morgen, NorthQ 400 Watt, 12-17 dBA.

Mangler bare den HD'en som ødelegger alt.

Lenke til kommentar

Tror ikke du vil få problemer med å sove da Seagate Hd er veldig stille... :yes:

I tillegg til at den jobber lite når du laster ned så da avgir den mindre støy, og hvis den skulle komme til å lage bittelitte støy kan det hjelpe med noe slags strikkoppheng...

Da er du ganske trygg på at det blir stille... ;)

Lenke til kommentar

Har selv en seagate bararcuda 160gb s-ata disk. Er UTROLIG fornøyd med støynivået på den, den høres nesten ikke når den idler, og det er bare litt knitring når den jobber.. Ikek som WD-disken min..den måtte jeg bare ta ut til slutt.. takla ikke mere.. ble frustrert og fikk depresjoner av den... sliter den dag i dag...

Lenke til kommentar
Men WD 40gb deriomot... :cry: Huff...

Får vondt i ørene av den

Jepp, den er helt kriminell...41 dB. Har en tendens til å lage en kraftig hvining også.

Har en samsung på 160 (GB ;-)) og en seagate på 80 (barracuda IV :love: ) som jeg fint skulle klart å takle om natta. Naboens Barracuda 7.200 på 120 derimot :wee:

Endret av KAS
Lenke til kommentar
Hei. Må vite dette her.

Skal laste ned om natten og manlger bare HDD'en som må være stille, har funnet 200 GB som er på 25 dBA, er dette mye? Skulle vist hva jeg kan sammeligne det med...

hvilken HD er dette?

Seagate Barracuda'n på 200gb har ihvertfall 25db... :love:

Skal nok bytte ut WD 40gb med den ja...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei. Må vite dette her.

Skal laste ned om natten og manlger bare HDD'en som må være stille, har funnet 200 GB som er på 25 dBA, er dette mye? Skulle vist hva jeg kan sammeligne det med...

Jeg har den hd'en, den er knapt hørbar!

Hører den nesten ikke når den jobber heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...