kamikaze666 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg har et problem når jeg åpner en av film mappene mine, 2sek etter jeg åpner mappen så stenger windows explorer. Tidligere fikk jeg opp denne feilmeldingen "Windows Explorer has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience." Så tok jeg å formatertre windows og innstallerte det på ny. Og innstallerte denne fiksen som skulle hjelpe "XP-AVIFIX" Så nå får jeg ikke feilmeldingen lenger men jeg kommer ikke inn i mappen. Har ikke innstalert noen oppdateringer eller SP1 til windows enda, Siden jeg ikke får til å skru av firewallen på HK. (MSI K8N neo platinum) Slik at jeg kommer meg på nett. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har du sjekket lese og skriverettighetene du har på mappa? Lenke til kommentar
kamikaze666 Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Jepp. Jeg får se innholdet i mappa før den lukkes. Tror det kan være en korrupt fil i mappen. At det er derfor den stenger. Før fikk jeg jo den explorer has "encountered a problem" feilmeldingen når det var korrupte filer på pcen, så jeg innstallerte den fixen så tillot meg å slette filene. Men nå lukkes jo bare explorer uten forvarsel............. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Om du åpner mappa via «Open file» i et program, skjer det samme da? Lenke til kommentar
kamikaze666 Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Jeg kan det. Jeg kan se film med vlc-player eller lignende. Men explorer krasjer rett etter jeg åpner mappen, men filmen går. Endret 31. august 2004 av kamikaze666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå