DV2000 Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Hei! Noen der ute med erfaringer fra dette kameraet? Vurderer å gjøre en handel, men noen synspunkter hadde vært ok. Seriøse sammenlikninger mot Sony kameraer mottas også med takk! Lenke til kommentar
Strips Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Hvis du er ute etter å kunne filme om natta el. i mørke så støtter ikke JVC IR filming. Det har kun en funksjon som øker lukketiden drastisk. Lenke til kommentar
DV2000 Skrevet 8. november 2001 Forfatter Del Skrevet 8. november 2001 Takk for svar! Jeg har vel neppe behov for direkte nattfilming, men det forrige kameraet jeg hadde, JVC GRD-VL9800 synes jeg var vanskelig å bruke i en dårlig opplyst stue eller f.eks i kirker. Lenke til kommentar
ursa81 Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 Men det finnes jo så mange andre populære videokamera som du kan kjøpe! Sony PC9, PC110, PC115 Canon MVX1i, MV4i, MV4iMC, MV450i Panasonic NV-MX5/7, NV-DS28 og mange flere. Disse gir deg mere for penga.... Men jeg har heller ikke brukt et DV2000 da... God dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå