bkak Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg la nettopp inn nyeste fluxbox, og det slår meg at ting ikke oppfører seg slik de pleier. Vinduene ligger over hverandre uansett om jeg klikker på dem (jeg har på raise on click) og det er umulig å få flyttet på dem. Jeg har slettet .fluxbox, prøvd med en annen .fluxbox-mappe fra en annen maskin, og jeg har lagt inn hele greia flere ganger, med sletting mellom installasjonene. Både via emerge og source. Noen tips? Lenke til kommentar
Tubamann Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Her ville jeg tittet på høyreklikksmenyen til vinduene, og sjekket at layer står på normal. Det er ofte at den står på bottom som standard. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 De står på normal er jeg redd. Lenke til kommentar
Tubamann Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hm, det var rart. Da er det mulig en bug som vil bli fikset til 0.9.10, så min anbefaling ville være å nedgradere til en tidligere versjon til noe sånt kommer ut. (Har du forresten sett på om det kunne være noen konfigurasjonsfiler som må oppgraderes; etc-update?) Husk at emerge inject x11-wm/fluxbox-0.9.9 kan være grei å ha om man ikke vil oppgradere den ved neste syncing. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Edit: Unnskyld meg, ingenting å se her Endret 30. august 2004 av slime mold Lenke til kommentar
bkak Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Nå fikk du opp forhåpningene mine til ingen nytte Det jeg har funnet ut, er at ting ser ut til å fungere normalt hvis jeg setter alle vinduene til bottom layer. Rare greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå