Veritas Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Gainward G4 Ti 4200 64 DDR - vil det komme et golden sample kort av dette? Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 HEi... Så på hj.sidene til gainward og der stodt Golden Sample utgaven oppført med 64mb ddr... Så jeg vil tro at dette kortet kommer det også.. :smile: Har en slikt kort i sikte jeg også... (vil ha tv-inn... :smile: ) Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Både 64mb og 128mb modelen kommer med 4ns minnebrikker, så begge kortene skulle vel teoretisk overklokke like høyt. Selv satser jeg på 128mb modelen, ettersom den har VIVO mens den 64mb modelen som kommer ut nå kun har tv-out. Men kjenner vi Gainward rett så kommer vel dem ut med en 64mb model med VIVO og bedre minnekvalitet. Lenke til kommentar
p4power Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 4 ns DDR minne er dyrt, og 128MB versjonen kommer nok til å koste 500-700kr mer enn 64MB versjonen. Er det verd så mye ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå