Sjøbanan Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Topic sier alt Finnes dette? hvis ja... kan du legge link i denne posten? MvH Stian Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Søk på Google og/eller Download.com! Dette kan du i og for seg alltid gjøre før du spør... Edit: Glemte link google.com download.com Endret 30. august 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 har hørt om lignende greier, men bare rykter, tviler vel på at det er gratis ihvertfall Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Takk for svareren.. men jeg har ikke funet noe enda Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Realize Voice Lite Tok meg under et halvt minutt å finne Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Har sett det før... Men trodde ikke man kunne adde en fil feks. Jeg adder en mappe som heter ping pång så kune jeg legge inn hva jeg ville si for og åpne denne mappen. Tilleg til dette må du ha engelsk versjon av windows for og bruke dette. jeg har norsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå