Bagos Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Er det mulig å bruke 2 skjermer samtidlig med å bruke skjermkortet på hovedkortet samt bruke et AGP kort i tillegg? Jeg har en Fujitsu PC med skjermkort i hovedkortet (ja jeg vet det suger, brukes ikke til spill). Jeg har et AGP kort liggenede som jeg tenkte å bruke til skjerm nr.2. Men når jeg setter inn AGP kortet blir skjermkortet på hovedkortet disablet. Jeg finner ingenting i BIOS om dette. Er det noen som har testet dette? Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Som regel deaktiveres det integrerte skjermkortet når man putter ett skjermkort i agp sporet. Det er i hvertfall tilfelle på min mega 180 (nforce2 intergrert grafikk) Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Er det mulig å bruke 2 skjermer samtidlig med å bruke skjermkortet på hovedkortet samt bruke et AGP kort i tillegg? Jeg har en Fujitsu PC med skjermkort i hovedkortet (ja jeg vet det suger, brukes ikke til spill). Jeg har et AGP kort liggenede som jeg tenkte å bruke til skjerm nr.2. Men når jeg setter inn AGP kortet blir skjermkortet på hovedkortet disablet. Jeg finner ingenting i BIOS om dette. Er det noen som har testet dette? Er temmelig sikker på at hvis du hadde satt inn et PCI skjermkort så ville du klart å kjøre dual :-) Med AGP kort skjer det som NakedChef sa. Ellers så ta gjerne en titt på denne: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=233424 Endret 30. august 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Bagos Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 OK, skal se om jeg finner et PCI kort å teste. Takk for raske svar Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 som sakt her i oppe i tråden så er det kortet på hw'et et agp kort. og du kan ikke bruke to agp kort samtidig.. jeg har hatt samme saken og sendte mail til aesus om dette. pci + agp er ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå