Heatsink Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) leste her! passer ikke Zalman CNPS7000ACU på msi k8neo platinum eller er bare lista utdatert? Endret 2. september 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 ingen på forumet som har prøvd den kjøleren på k8neo platinum? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) det er bare å bruke 10sek xtra på å lese det viktige. det står_ Compatible when not using ZM80(A/C/D)-HP together! Altså den skjermkort løsningen som de kjører, blir for stor på NEO HKet sammen med den CPU kjøleren. Det er ikke plass. NEOhket står IKKE under "Incompatible" les! edit_ og angående oppdateringen_ "* The compiled data is based on the released motherboards as of June 2004. Zalman Tech will make efforts to continuously update this list to minimize problems for customers. " Endret 5. september 2004 av genesis Lenke til kommentar
genesis Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) ? Du har skjermkortløsningen? Du har allerede NEO PE kortet? Hvis du ikke har kjøpt NEO kortet, ville jeg anbefalt å gjøre det jeg har gjort. Bestill heller "MSI K8N NEO FSR" Dette har nok mellomrom mellom CPU og AGP slot til å støtte begge deler. (jeg sitter også her med begge deler, og venter på dette HKet ) Forskjellen er at PE har støtte for firewall og har 4 s-atat ut istedet for 2. fsr PE hwS info_ PE FSR Det kan faktisk virke til at FSR er en bedre klokker. edit_ OK. litt merkelig at det skulle være slikt. Når jeg går igjennom bildene fra msi sin side i ACDsee, og da går det raskt, så virker det ikke til å være noen forskjell i lengder what so ever. Prøv selv. Hvordan kan da det ene kortet støtte disse løsningene og det andre ikke? hmmm. begynner å bli småredd at FRS ikke støtter min kombinasjon. Jeg kan gi tilbakemelding her. Endret 6. september 2004 av genesis Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 ser da ut som om det er like god plass i mine øyne venter på tilbakemelding fra deg jeg Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 er en maxhøyde på ting i nærheten og, ikke bare avstand ? Jeg har selv zalman.. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 passer ikke sammen med min dobbel heatpipe vga sak (fra zalman) Jeg måtte bøye deler av skjermkortet, og deler av CPU viften. Det gjør jeg ikke igjen. (x800pro!) det anbefales altså ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå