Gå til innhold

OFFroadLAN 24-27 September


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er faktisk er sykt fett party. Er 3 år'et jeg er crew der.

Skjer noe for det meste tiden, enten det er game compoer eller scene show.

Det blir også satt opp en kino med et sykt fett anlegg!

:woot:

Tenker jeg også skal.. Klumpen, du gidder ikke gi meg noen fordeler, siden jeg er brutter til Sondre liksom? :p

Lenke til kommentar
Fint :)

Og premien er 6000 som i gjor eller?

 

Spm:

Kjører dere LAN eller vanlig Steam CS?

Og er det satt opp HLTV på alle kampene??

Finale går på storskjerm?

Hvorfor så SYKT lite info om compoene på HP-en?+ :D

hheehe :p

Litt usikker på cs compo premien, men med fult hus så blir det vel 6000 kr som i fjor ja.

Kommer helt ann på om firewallen tillater om vi kan bruke vanlig Steam klient (ikke vi som styrer den), hvis ikke så blir det NON-steam versjonen.

HLTV blir det vel i finalene tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Kommer dette også :)

 

 

Bilspill compo både på pc og konsoll..

 

Danskemaskiner blir det ved bruk av ps2 da, men vi plasserer disse slik at det ikke blir til plage for deltakere, med tanke på musikken osv.

Det blir ikke bare for de som medbringer PS2, blir det vel? Håper ikke det, for danskemaskiner er saklig kult. :D

Lenke til kommentar
Kommer dette også :)

 

 

Bilspill compo både på pc og konsoll..

 

Danskemaskiner blir det ved bruk av ps2 da,  men vi plasserer disse slik at det ikke blir til plage for deltakere, med tanke på musikken osv.

Det blir ikke bare for de som medbringer PS2, blir det vel? Håper ikke det, for danskemaskiner er saklig kult. :D

Tror vi har hvertfall 2 stk vi disponerer til alle som vil prøve seg, mulig flere også..

Lenke til kommentar
Kommer dette også :)

 

 

Bilspill compo både på pc og konsoll..

 

Danskemaskiner blir det ved bruk av ps2 da,  men vi plasserer disse slik at det ikke blir til plage for deltakere, med tanke på musikken osv.

Det blir ikke bare for de som medbringer PS2, blir det vel? Håper ikke det, for danskemaskiner er saklig kult. :D

Tror vi har hvertfall 2 stk vi disponerer til alle som vil prøve seg, mulig flere også..

Hihi, dette skal bli moro!

 

Noen spørsmål.. Vil det bli mulighet å få tak i noe føde utover natta, selv om det står at kantinen stenger 2.. Vi må jo ikke sulte! :p Kan du gi noen eksempler på hva slags sceneshow det vil være?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...