Gå til innhold

Blir Arctic Silver 5 dårligere gjennom tid?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bestilte noe greier til skjermkortet (ATI Silencer) og tok i samme slengen en tube Arctic Silver 5, det jeg lurer på er om det er vits å skifte ut den AS5'n som står på CPU'en nå siden den har vert der et par mnd nå?

Så lenge du ikke overklokker så bør den vel holde minst et år eller to (antageligvis mye mer). Å bytte den etter kun et par måneder er bare tull.

Lenke til kommentar
Bestilte noe greier til skjermkortet (ATI Silencer) og tok i samme slengen en tube Arctic Silver 5, det jeg lurer på er om det er vits å skifte ut den AS5'n som står på CPU'en nå siden den har vert der et par mnd nå?

Så lenge du ikke overklokker så bør den vel holde minst et år eller to (antageligvis mye mer). Å bytte den etter kun et par måneder er bare tull.

Jeg overklokker jo, men det er vel tempen som har noe å si?

 

MAX LOAD er ca. 53 grader.

Lenke til kommentar

Artic Silver 5 skal ikke bli vesentlig dårligere over tid, tvert imot, etter di første 180-360Timene med varme-kjølingsfaser så skal egenskapene til AS5 ha blitt bedre (du skal kunne se at det er lavere temp.), derimot så bør du huske på hybelkaninene og alt av støv inne i pcen som kan hjelpe til med å øke temperaturen.

Lenke til kommentar
Artic Silver 5 skal ikke bli vesentlig dårligere over tid, tvert imot, etter di første 180-360Timene med varme-kjølingsfaser så skal egenskapene til AS5 ha blitt bedre (du skal kunne se at det er lavere temp.), derimot så bør du huske på hybelkaninene og alt av støv inne i pcen som kan hjelpe til med å øke temperaturen.

Ja jeg vet det. Jeg renser PC'en for støv med jevne mellomrom.

Endret av SpinNdre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...