a_sondre Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Hvilket hovedkort bør jeg velge, med hensyn til overklokking? Det bør helst ha 333ddr støøte og raid. Lenke til kommentar
SnipeAlot Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 dropp DDR, gå for RDRam.. (bedre ytelse, samme pris som DDR) Det jeg har, er jeg veldig fornøyd med.. Det finnes en utrolig hyggelig fyr som programmerer egne bioser og legger ut på nettet som gjør at kortet yter ENDA mer en ved de biosene Abit kommer med... Kortet jeg snakker om er: Abit TH7-II-Raid.. :smile: (eller th7-ii da, men siden du ville ha raid, går du vel for det) Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 faktisk så kan ddr bli eit betre valg når du får dei opp imot 350-400mhz hastigheter byggeren har gjort ein test av asus p4s533 som ser ut til å vere eit kjempekort til p4 1.8a Snipe kva slags hastighet er minnet ditt på? Lenke til kommentar
SnipeAlot Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 478.. Kan kjøre mye høyere tho.. Det er kjølingen som er problemet nå.. Skal skaffe meg vannkjøling :smile: Lenke til kommentar
Klette Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Hørt at RDram suger til overklokking DDR 2700 er tingen Lenke til kommentar
SnipeAlot Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Vel, hvis man tror at Mhz er tingen, og at resten systemet ikke spiller noen rolle, da har man sett feil på saken :smile: RDRam er ikke FULLT så overklokkbart som DDR(men det er just like før), men når du ser på minnebåndbredden, tar RDRam systemer igjen ALT på det... En 1.6Ghz @ 2.4 med RDRam slår en 1.6Ghz @ 2.8 med DDR-Ram.. (og ja, jeg kjenner folk som har en 1.6 på 1.4 med RDRam, det er faktisk ganske enkelt) Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 kjøper du kvalitetsram er det ingen problem å overklokke. bare kjøp et abit th7-II raid, så er du sikra en oc-vinner Lenke til kommentar
SnipeAlot Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Quote: Den 2002-05-07 21:32, Noldus skrev:kjøper du kvalitetsram er det ingen problem å overklokke. bare kjøp et abit th7-II raid, så er du sikra en oc-vinner Akkurat det jeg mener :smile: SAMSUNG powar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå