gjermundnes Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Ordeling eller støy hva er verst? Endret 3. september 2004 av gjermundnes Lenke til kommentar
rlz Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Rammet og rammet. 2 stykk som jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg bekymrer meg mer om orddeling, faktisk. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 tiggetråder? Riktig skrevet. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Trådstarter har muligens delt ordet ettersom det ikke lenger er tiltatt å skrive mindre en tre ord i emnefeltet. En bestemmelse som har skapt mer orddeling i forumet enn nødvendig, men problemet kan lett unngås ved å formulere mer presise og informative titler, som så oftest vil bestå av flere ord. Det var sikkert det som var tanken bak denne regelen. Når det gjelder "tiggetråder" på internett synes jeg personlig at vi heller skulle fått et mer regulert organ for dette, lik Fretex eller Frelsesarmeen. Da kunne vi silet ut de uungåelige svindlerende utvilsomt vil følge i kjølvannet av denne nye trenden. Men jeg er i alle fall glad over givergleden på dette forumet. Ytterst gledelig, vil jeg si. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 tiggetråder? Riktig skrevet. det jeg mente hva var han mente med tiggetråder:p Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hvor ? Har ikke sett en eneste en......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå