inaktiv000 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hei! Jeg har kjøpt mye gjennom Komplett, spesielt for jobben. Nå har jeg fått høre så utrolig mye positivt om Netshop og deres kundestøtte, at det frister å bytte leverandør. Det jeg lurte på (håper at Komplett kan svare her), er om Komplett kommer til å ta opp konkurransen med Netshop sin kundevennlighet - sende varer kjapt, være svært imøtekommende og handle etter "kunden har alltid rett"-prinsippet (slik jeg forstår Netshop gjør)? Jeg er stort sett fornøyd med Komplett til nå, men har hatt litt småtrøbbel samt lang ventetid i forbindelse med returer. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Synes begge er helt geniale.Skal holde meg til begge Er iallefall fornøyd med komplett sin service. Jeg hadde en defekt vare (trodde jeg). Sendte den til komplett, de feiltestet den og sendte den tilbake. Jeg trenge bare og betale porto en vei og ikke noe som helt for feil testinga. Men hos netshop sendte jeg en vare som jeg trodde var delvis ødelagt, de feiltesten den og det viste seg at den funket. Og jeg måtte betale porto begge veier + feiltesting gebyr(eller hva det heter). Tilsammen ble det over 600 . Men det er jo sikkert normalt hos webshopper. Er ellers veldig fornøyd med servicen til Netshop. (og komplett ikke minst.) Komplett og Neshop Endret 30. august 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 har hatt gode erfaringer med begge to, men netshop har vel sendt varene noe før komplett. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hadde det vært bare småpenger i forskjell på prisene hos komplett og netshop, ville jeg nok ha valgt netshop, men når det er snakk om over 1000 kr på nøyaktig de samme varene, er det ikke store valget. 1000 kr er viktigere enn kundeservice, spør du meg. Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 har alltid holdt meg til komplett, av en eller annen grunn, til tross for at de til tider skal være vanskelige på retursaker. Netshop virker lovende, og jeg tror min neste bestilling blir derfra, for å teste om det virkelig er så bra som folk sier. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Selv handler jeg alltid der varen er billigst. Bryr meg ikke om 4-5 dagers leveringstid.... så dårlig tid har jeg ikke.... Men jeg sjekker alltid innom forumet hvis det er en ny butikk jeg har tenkt å handle i. Handler ikke hos dem som høres jalla ut. Er fornøyd både med microplex, komplett og netshop. Og play og DVDsoon... Komplett tar jo også VISA nå, og da blir jo også frakten 50 spenn billigere. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Det går vel omtrent for det samme, selv om jeg synes at komplett har vært litt treg i min siste bestilling. Den var bestilt i juni og har enda ikke kommet, men det er vel heller det at de har hatt problemmer med å få en av varene. Jeg har ingen erfaring med returer med noen av butikkene så det kan jeg ikke si noe på. Lenke til kommentar
Inja Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Holder meg til Netshop etter erfaringen min med returservice på komplett. Netshop er bra og hyggelige mennesker. Og ikke glem at man får goddis fra dem også. Ville valgt netshop istedenfor komplett. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg har gode erfaringer fra begge plasser.. men netshop er utrolig raske:) Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Enig i at Komplett er en ganske bra butikk. Nå hadde det vært interessant med en uttalelse fra Komplett og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå