Jaffe Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Kjøpte nettopp en Siemens CX65. Når jeg starter telefonen, vises bare "søker nett" greia, og når jeg trykker på info knappen, står det "SIM Avvist". Er dette normalt de første timene? Kjøpte den for 2-3 timer siden. Kjøpte den med Telenor Privat + abbonemang hos elkjøp... Kan jo være at det er elkjøp som har slurva? Takker for svar Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Har man dekning i det området der du befinner deg? Ellers så kan det godt hende at det har skjedd noe muffins i forbindelse med opprettelsen av abonnementet... Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Sjekk at SIM-kortet sitter ordentlig - ta det gjerne ut og sett det på plass igjen. Har fått denne feilmeldingen før - på en telefon som hadde gått i bakken noen ganger og var litt touchy på kontakten med kortet. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Er full dekning i området. Kjøpte hos elkjøp og de ordna med all registrering av abbonementet. Lurer på hva som har skjedd! Er det normalt å måtte vente litt? Får vel ta en tur ut i morgen da... Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Sjekk at SIM-kortet sitter ordentlig - ta det gjerne ut og sett det på plass igjen. Har fått denne feilmeldingen før - på en telefon som hadde gått i bakken noen ganger og var litt touchy på kontakten med kortet. Ok... Lenke til kommentar
OKHaz Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Skulle du portere nummeret eller var det nytegning fra telenor? Ved nytegning vil det ta opp mot et døgn fra det blir registrert hos telenor til simkortet er oppe og virker. Før det vil du få at den søker nett. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Har du mulighet for å kryssjekke med en annen telefon og/eller et annet SIM-kort? Prøve ditt nye kort i en annen telefon / prøve et annet Telenor-kort i din telefon... Da finner du ut om problemet er telefon eller SIM-kort. Eller så kan du ringe Telenor kundeservice 09000 og spørre om nummeret er åpnet eller om det er noe feil eller forsinkelser. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Fikk det til å funke nå! Jeg tok slo av mobilen og satte SIM-kortet skikkelig i. Jeg vet ikke om det var det eller at jeg hadde venta lenge nok som gjorde det. Men det funker hvertfall. Uansett en RÅ telefon det her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå