Jaffe Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Har besillt DCA-510 kabel til min Siemens CX65. Vet at det er den eneste som kan brukes til firmware oppdatering. Men det finnes ikke flere versjoner eller revisjoner av kabelen sant? Selv om det står at den er for S55 og en del andre eldre mobiler? Takker for svar ..ellers bør jeg jo avbestille fort Endret 30. august 2004 av Johan123321 Lenke til kommentar
Kwesi Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Tror ikke det finnes flere versjoner av den kabelen nei. Men ser at du har et ABIT NF7-S v2.0 hovedkort. Har lest på diverse forumer at den kabelen ikke fungerer med nforce2 chipset. Så du kan få problemer med og få PC'en din til og finne telefonen. Det fungerte i hvertfall ikke hos meg, og jeg har samme HK som du. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Ok... får koble den til P2 366 bærbaren min da Får håpe på at FW12 snart kommer ut igjen... Typisk siemens å ikke teste mobilen tilstrekkelig før de gir den ut! På nokia telefoner er det jo aldri bugs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå