babbakaørn Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hei Tokk et kjapt søk på forumet å fant ingenting på ADSL2. Lurer på om det er noen som har noe info på dette. Mener å ha lest et sted at dette skulle komme til høsten... Men nå begynner det jo å bli høsten ! Skal til å bestille ny isp snart så jeg vil gjerne vite om det går ann å få ADSL2 innen rimelig tid...? Og hva blir hastigheten på dette? Vennlig hilsen 2bi Lenke til kommentar
koker Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Kan det vere denne du har lest : http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=7698 Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Og er det noen som vet om "gamle" kunder som har adsl(1) fra før kommer til å bli oppgradert gratis til ADSL2? Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Og er det noen som vet om "gamle" kunder som har adsl(1) fra før kommer til å bli oppgradert gratis til ADSL2? Tvilsomt.. ADSL2 vil nok bli et egent produkt. Men vi kan regne med at ADSL2 vil bli rullet ut over alt hvor det er ADSL dekning fra Telenor/Jara siden linje kortene sansyneligvis passer inn i samme DSLAM som vanlig ADSL og SHDSL. Men når kommer det? Uvist. Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Så jeg kan trygt bestille firstmile nå (som vel er det beste tilbudet for tiden?) og regne med å bli oppgradert til adsl2(+) når den tiden kommer? (mot et lite gebyr eller noe i den stilen) Takker btw for all respons. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Så jeg kan trygt bestille firstmile nå trygt å trygt Ja tror Zyxel DSLAM'er har adsl2 kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå