pal.carlsen Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Noen som kan hjelpe meg med dette? Ser ikke ut til at det er så enkelt. Virker som om jeg går på en eller annen slags grense på litt over 4.gb Skal overføre en dvd rip (img fil) fra pcen til xboxen. Har prøvd med både flashfxp og smartftp men med samme resultat: "Connection closed, file opening failed." Noen som vet om en måte å fikse dette på? Hvordan splitter jeg enkles opp en img fil evnt? Det er som sagt en dvd film. Endret 30. august 2004 av PålPot Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 hmm, burde da gå fint det der.. skulle tro at ikke xbocen bruker et filsystem som ikke støtter så store filer.. og å overføre store filer via ftp går helt fint. Lenke til kommentar
pal.carlsen Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Okei, men det virker ikke altså, æresord :!: Bruker et rimelig nytt evox dashboard til xboxen (3935) og siste versjoner av begge ftp programmer. Derfor; det er noe gærnt som ikke er riktig Andre som har forslag. Og overføre store filer går helt fint det, men når den ble på over 4. gb gikk det vist ikke så greit... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 veit at 4GB er en grense når det gjelder str på filer og filsystem. Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 FAT32 støtter ikke filer over 4GB, kan det være det filsystemet som er på harddisken i xbox'en?? Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Det er ikke FAT-32 i xboxen. Den har eget rart 32-bit filsystem (FAT-X). Filsystemet støtter rett og slett ikke. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Det er ikke FAT-32 i xboxen. Den har eget rart 32-bit filsystem (FAT-X).Filsystemet støtter rett og slett ikke. Kanskje det er en videreutvikling av FAT32? Lenke til kommentar
Keworkian Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Kan du ikke bare pakke ut image fila å overføre .vob filene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå