galskapen Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Heisann! jeg bare lurte på om noen hadde noen erfaringer om hvor langt man kan klokke dette kortet.. jeg har festet en passe svak liten vifte hvis jeg skal overklokke litt kraftig.. mvh galskapen Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 dårlig kort og overklokke har det selv. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 hvor mye klarte du å klokke? Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 det suger egg ut av ei dø høne!!! har ikkje prøvd å ok mitt Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Nåja... så dårlig er det ikke.. ingen som har noen tips eller annet å si enn at det suger egg ut av døde høner? Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 sitter med et nå fikk vel 303 på engine og 375 på minne Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 klarte 450mhz på core og 527mhz på mem. Da hadde jeg ingen vmods, men 80watts pelt på gpu. Det viste seg at det ikke gav noen økning samme hva jeg klokket gpu til, fordi minnet var det svakeste leddet og bremset meg. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) De som vet det tør ikke å fortelle det, eller at de føler det som under sin verdighet. Ser titt og ofte folk som spør kjekt om hvor mye andre klokker FX6800 eller X800 kortene sine men yderst få som skriver om erfaringer med billigere kort. Det er en dårlig trend på forumet om å snakke dritt om billige kort, det virker som enkelte får en orgasmisk opplevelse av å rakke ned på det som ikke er det ypperste av det ypperste. Gjerne av folk som ikke har peiling på hva de snakker om. Vet at det faktisk er noen som har disse kortene men hold heller de sure komentarene for dere selv Grisepynting og eggsuging hører over hode ikke hjemme på et forum om overklokking av skjermkort. Så til poenget: Gforce MX440 produserer svært lite varme så med ekstra vifte er muligheten for å nå grensen hva kortet tåler stor. Jeg har ikke klokket dette kortet men jeg har klokket FX5200 med merkbart resultat. Klokk opp 5Mhz og test med feks. 3Dmark01 eller lignende mellom hver gang og se hvor langt du kommer før poengsummen går ned igjen, da har du klokket for langt. Endret 30. august 2004 av perpyro Lenke til kommentar
bertil_low Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=272415&hl= Her er en link til hva vi fikk til. Ps: Jeg har hatt mye morro med dette kortet. Endret 1. september 2004 av bertil_low Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Har du sett slikt... Er vel ikke så kjedelig kort når jeg ser meg omkring.. Masse flotte svar og noen unødvendige kommentarer er helt supert! Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Ja, nå har jeg overklokka det fra 250/405 til 329/487! (EXPERTtool klarer ikke mer) Er det slik at man kan overklokke mer hvis jeg laster RivaTuner, eller har jeg nådd maks grense? Lenke til kommentar
weeehaaa Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hadde det kortet før, ikke no tess å overklokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå