Greven22 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Heisann.. Jeg har lett etter en god poll en stund nå, men har ikke klart og finne en lettvin og god en. Jeg har søkt igjennom og prøvd mange på hotscripts osv.. Vil at den skal bruke php og txt og ikke sql. En jeg synes er fin er pollen på denne siden : http://www.jack-rt.com/ Jeg vet ikke hva slags poll det er, men tror ikke det er noe hun har laget selv.. Det er uanz noe ala det jeg er ute etter. På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
magh Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Vil at den skal bruke php og txt og ikke sql. Da er nok PHP-forumet et bedre sted. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Det hadde du prøvd ja.. Edit2: Holder på med en poll for øyeblikket, som benytter PHP og GD, men denne krever MySQL. Anbefaler forresten en MySQL-basert løsning på det sterkeste. Endret 30. august 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Vet dette egentlig hører til i PHP forumet, men hvorfor anbefaler du en MySQL-basert løsning? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Advanced Poll er bra. Har ikke link, men du finner den nok på google. Veldig bra kontrollpanel. Endret 30. august 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Okay... har sett litt på advanced poll, men jeg får titte litt nærmere på den hvis du mener den er bra ! Lenke til kommentar
magh Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Vet dette egentlig hører til i PHP forumet, Hvorfor kommer du med en tråd i "Web-design, HTML og CSS", da? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Fordi det var et spørsmål til noe Lokaltog skrev i akkurat denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå