Mr. ve Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Vurderer å gå til innkjøp av en Jamo E5sub.5, siden den er så billig (2.000), og den vil passe (utseendemessig) til mine Jamo D590 høytalere. Men er litt usikker og vil gjerne ha innspill fra dere med argumenter for/mot. Suben er en 8" med en passiv 8" radiator (eller noe sånt), kan noen av dere forklare hva som menes med radiator? Suben drives av en 100W forsterker, noe jeg syns er litt lite, men kanskje nok til 8"? Har også sett meg ut en CV CLSC-12S fra hifi-klubben, men den er 1300kr dyrere + at jeg må bestille da jeg ikke har en hifiklubb butikk i nærheten.. Da blir det ekstra ventetid og mer penger i frakt. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Vurderer å gå til innkjøp av en Jamo E5sub.5, siden den er så billig (2.000), og den vil passe (utseendemessig) til mine Jamo D590 høytalere.Men er litt usikker og vil gjerne ha innspill fra dere med argumenter for/mot. Suben er en 8" med en passiv 8" radiator (eller noe sånt), kan noen av dere forklare hva som menes med radiator? Suben drives av en 100W forsterker, noe jeg syns er litt lite, men kanskje nok til 8"? Har også sett meg ut en CV CLSC-12S fra hifi-klubben, men den er 1300kr dyrere + at jeg må bestille da jeg ikke har en hifiklubb butikk i nærheten.. Da blir det ekstra ventetid og mer penger i frakt. Jeg har de samme front høyttalerne som du D590, og kan fort si deg at E5 subben er alt for dårlig! Evt. alt for billig om du vil. Vet at d590 er dumpet i pris (siden de skal ut av produksjon), men opprinnelig er dette høyttalere til 12000,- Til D590 ville jeg valgt en bedre sub, kanskje E8 sub fra jamo (4999,-) eller kanskje d4 sub. Cerwin ville jeg nok holdt meg unna. Jeg har selv en PSB sub som jeg er meget godt fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå