mr_lf Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Kjøpte en TOPCOM SKYR@CER Pro WBR 654 router, og et Skyr@cer Pro PCI 154-kort. Har satt opp router`n med størm og dsl, og skulle instalere kortet. Først installerte porgrammvare`n som var med i pakka, skrudde av å stappa inn kortet i PCI`n. Så skal det komme en automatisk instalasjon av kortet. Den kommer og jeg putter i cd`n, for å så trykke på automatisk installasjon. videre da, skal det komme en DRIVER IS NOT SIGNED, CONTINUE ANYWAY-melding, med den kommer ikke, isteden kommer det en melding der jeg må velge mellom to inf-filer som ligger i c:\window\inf, oem25.inf og net5211.inf. Oem25: Kommer videre i installasjoen, men stopper opp med meldinga: PLEASE INSERT THE CD WITH THE LABEL: Topcom driver. Cd`n står forstatt i, og jeg har ikke fått med noen andre cd`r, så jeg trykker CONTINUE, da kommer jeg til et vindu der det står: CANT FIND ar52110. Jeg trykker på browse, og finner den fila, som ligger på cd`n\driver. Men instalajoen failer. net5211: Failer med en gang Noen ideer eller? jeg skjønner iallefall ikke no. Prøvde å laste ned en update av driver`n, men den funka ikke. -Windows XP Pro -Nextgentel-router foran topcomen Lenke til kommentar
Amd_Barton Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 jeg har akkuradt samme pakka, jeg fikk med cd, men når jeg fikk det til å funke fucker dataen seg, skyr@acer er ustabilt hos meg Lenke til kommentar
Lunitari Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 hva med å ringe topcom support? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå