Skinney Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Heisann, akurat bestilt nytt hardware hadde flaks og fikk det nest siste X800Pro Vivo kortet fra Komplett uansett, regner med at jeg får delene på Onsdag\Torsdag men spørsmålet mitt er, hvor lenge vil dette oppsettet holde i henhold til spilling... Hovedkort: EPoX EP-8KDA3+ Hovedkort for Socket 754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid,Lyd Minne: Corsair TWINX1024-3200XL DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched CMX512-3200XL DIMMs CPU: AMD Athlon 64 3000+ 2.0 GHz Socket 754, 512 KB cache, BOXED Skjermkort: PowerColor Radeon X800PRO 256MB DDR3 AGP,ATI X800PRO, VIVO/DVI, Retail Også består pc'n bare av BOXED vifter, vil jeg kunne drive med litt overklokking av Skjermkort og eventuelt CPU uten å ødelegge pc'n? Desuten har jeg en SATA harddisk og en (gammel) IDE\ATA disc, vil disse kunne fungere på skjermkortet jeg har kjøpt?(er egentlig ikke såååå viktig, men greit å vite) Takk i forskudd Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Dersom du ønsker å overklokke tror jeg ikke det er så lurt med [boxed] viftene. Etter det jeg har erfart er de ikke designet for så altfor mye overklokking. Meget mulig jeg tar feil her, men var det ikke noe med A64 cpu'ene som gjorde at de ikke kan klokkes noe særlig ? (låst multiplier eller .no ?) Selve maskinen vil du sikkert kunne bruke greit til spilling et år eller to ! S-ATA og IDE disker kobles til hovedkortet, ikke skjermkortet. NForce3 brikkesettet med Raid skal etter min kjennskap ikke ha noe problem med å få koblet de på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå