ViVentis Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg har hatt et problem med en pc en stund nå og begynner å bli lei av å se på at den bare står der. Når jeg skrur på pcen reagerer ikke skjermen i det hele tatt. skjermen er på, og har prøvd flere skjermkort og skjermer. en liten tillegsopplysning er at når jeg skrur på hovedbryteren bak på strømforsyningsboksen, så starter pcen uten at jeg trykker på knappen foran på kabinettet. Dette er litt rart, og det oppstod samtidligt med skjermproblemet. Noen som kan hjelpe meg? Takk.. Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 prøv å skru på pc-en samtidig som du skrur av psu-en (strømforsyningen). så skrur du på psu-en og så på pc-en igjen. det har funket med meg i så fall men husk at pc-en skal ha startet så vidt før du skrur av psu-en Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Ingenting skjer:( Men fant ut at firkantet på skjermen som forteller "No Signal" hopper litt når jeg trykker på reset-knappen. Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 hva med å resette cmos da?? Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 hva med å resette cmos da?? Mer spesifik? Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 står grafikkortet skikkelig i? Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 står grafikkortet skikkelig i? Hehe, jada det sitter støpt Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 altså å ta ut jumperen sånn at du sletter cmos, har pc-en noen gang funket?? Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 altså å ta ut jumperen sånn at du sletter cmos, har pc-en noen gang funket?? Jezz, den har funket fjell... Men hvor finner jeg den jumpern? Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 ved siden av batteriet, let etter et flatt batteri som har en sølvglans Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 om jeg får e-mail addressen din så kan jeg sende deg et bilde over hvor på mitt hovedkort jeg finner min jumper Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 sender over msn da selvfølgelig Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 [email protected] Lenke til kommentar
Stream Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 En kamerat hadde samme symptomer for noen dager siden og kom med maskinen hjem til meg. Etter å ha testet bl.a. nytt skjermkort fant vi ut at det faktisk var nettverkskortet som var ødelagt (i tordenværet sannsynligvis). Funket helt fint etter at det ble tatt ut. Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 En kamerat hadde samme symptomer for noen dager siden og kom med maskinen hjem til meg. Etter å ha testet bl.a. nytt skjermkort fant vi ut at det faktisk var nettverkskortet som var ødelagt (i tordenværet sannsynligvis). Funket helt fint etter at det ble tatt ut. interesant Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Jeg tok det ut, ingen endring... (( Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Fiksa litt på pcn til mamma, men når jeg skulle starte opp fikk jeg heller ikke noe bilde.... rammen satt ikke skikkelig i... sjekk du og! Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 da peip vel pc-en?? ikke sant?? Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 ikke her i huset.. (nei) Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 min er ute akkurat nå, har vært inne tidligere... flere ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå