EinarEriksen Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 går ikke det????? Jo. Bare å endre på instillingene... Når videokameraet er klar til å filme er det bare å gå på "Valg", "Instillinger", og navigere deg ned til opptakstid. Denne instillingen står standard på "MMS-kompatibel", og videoklipp kan da ikke få for stor filstørrelse til at du kan sende videoklippet til en annen mobil via MMS. Hvis du endrer instillingen kan videoklippene bli for lange til at de kan sendes i en MMS-melding. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Men selvom jeg endrer innstillingen blir det ingen forandring?? Og det går ikke ann å lagre filmene påMMC? Og det går heller ikke ann å spille filmene fra MMC.. ??? Og hvorfor står ikke S65 under lista på "For hvilket produkt søker du en nedlasting for?" Endret 30. august 2004 av moshpit Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Merkelig, men du har rett. Slik er det på min utgave også. "Maksimum" bør tilsi alt av plass man har igjen, men når den skal lagres på telefonen istedenfor lagringskortet hjelper ikke det så mye. Får håpe firmware-versjon 12 endrer på det... Noen..? Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 selvom jeg velger at jeg ikke skal ha mms kompatibel men den andre får jeg ikke mer enn 30 sek.. og når jeg filmer så hakker det innmari når jeg ser på filmene.. og softwaren som følgte med cden virker ikke.. ihvertfall ikke her.. og når jeg overfører .wav filer så funker de ikke på mobilen.. herregud a.............. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå