Skabbfot Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg drikker rikelig med melk.. bare for å si det.. Vanligvis merker jeg det ikke, men hvis jeg hopper høyt (sånn foreksemple fra en huske) så kjenner jeg at det er nesten som strøm i anklene mine og jeg må sette meg ned. Noen tips til å styrke de? Jeg suger i sport.. så det får bli noe annet.. Nytter det å rett og slett bare hoppe oftere? Hoppe tau kanskje? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Er da ganske vanlig å få støt i anklene/foten om det blir mye kraft på de. F.eks. om du hopper høyt ned eller hopper av en sykkel i fart. Lenke til kommentar
Skabbfot Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Er det?? hmm.. nja, men .. jeg syns det er så vondt i forhold til at det ikke er så høyt/kraftig. ..foresten, hoppe av en sykkel i fart?? Hvem som gjør det? :O Endret 30. august 2004 av Skabbfot Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Nytter det å rett og slett bare hoppe oftere? Hoppe tau kanskje? Det vil i vertfall ikke skade deg. Et annet tips kan vel være å spise mat som inneholder mye jern..? Lenke til kommentar
Skabbfot Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Hmm, jeg skal prøve så godt jeg kan!! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Husk å få i deg nok D-vitamin slik at alt Kalsium'et i melk blir tatt opp. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg har også ganske svake ankler, ble født med det. Det jeg har gjort er å bygge opp musklene rundt, sånn at de stabiliserer og støtter. Vippebrett er fint til dette, eller funker også jobbing i skog og mark, og andre ting som gjør at anklene må jobbe litt. Og for all del, ikke bruk tape eller andre måter å støtte ankelen på, det gjør bare vondt verre. Da slutter kroppen å bygge opp, fordi den tror at anklene er sterke nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå