Gå til innhold

Etterlyser erfaringer/reviews av Mists DA01 kit

Anbefalte innlegg

Etterlyser erfaringer/reviews av Mists Chieftech DA01 kit.

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MISTNKCHF1

Nå når enda et par eksta harddisker er på vei inn i serveren ser jeg meg nødt til å sette inn en ekstra 120mm for bedre ventilasjon. Det sammen med støyen fra de ekstra diskene får meg til å vurdere å kjøpe denne kitten fra MIST. Jeg liker det faktum at alt er ferdigkuttet spesielt til det kabinettet jeg bruker, men hvordan synes dere som har prøvd dette at det funker? Jeg har ikke egentlig noe høy lyd fra maskinen nå, mer en lav summing som jeg ligger lite merke til i hverdagen, men jeg hadde ike hatt imot å bli kvitt enda noen % av susingen =)

Jeg er også selvfølgelig interesser i reviews av denne kit'en, men hadde problemer med å finne noe på søkene mine. Kan noen linke meg til et om de kjenner til noen?

-Stigma

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg har MISTs DX-kit så jeg tillater meg å svare. :)

Merket ærlig talt ikke så stor forskjell. Men nå har jeg PCen stående oppå pulten 30cm fra hodet mitt, og har 2 vifter i front hvor harddisk-støy slipper ut.

Det er den støyen som er mest plagsom fra mitt kabinett, men jeg ser ikke mulighet til å støydempe diskene.

Lenke til kommentar

Ok, takk for din erfaring. Jeg har den stående på gulvet, under bordet, med veldig få "utslipp" for luften, så jeg anntar det er godt mulig at jeg vil merke bedre forskjell. De sier det at mattene mister veldig mye effekt om det finnes mange eller store "huller" i lydisoleringen.

Jeg tar gjerne imot enda flere erfaringer.

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...