ve_gard Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Jeg har akkurat samme kabinett.. det er ryddig inni det men det er fortsatt uhyggelig varmt.. MVH Vegard Ofstad Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Har en boxed AMD64 3000 som ligger på jevn temperatur 62 grader celcius, uten at det gir stabilitetsproblemer, så jeg tror ikke du behøver å bytte kjøler, med mindre du har stabilitetsproblemer. Dog med en jevn temp over 60 har jeg problemer med å klokke, så skal du overklokke, bør du få bedre kjøling.... Endret 10. september 2004 av Arne And Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Hei, Man kan se på dette skema (ute til høyre) at Northwood tåler max 69 grader og en Prescott 73,5 grader. AMD XP og 64 tåler noget høgere temperaturer. Vil også anbefale en Zalman kjøler (se i min profil). Mvh Kimmer Endret 10. september 2004 av Kimmer Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hmm, jeg har en Northwood [email protected] med samme Zalman vifte og Artic Silver 5. På Abit IC7 Max3 viser den at den ligger på 43-46 på idle og rundt 60 på max load. Er denne temp målingen å stole på? Merket forresten at istedet for at tempen skulle gå ned litt noen dager etter å ha satt den sammen (stod så på Artic Silver sine sider) så gikk den heller opp noen grader. Tatt for mye pasta på? Mener også å huske at jeg aldri kom over 60 når jeg hadde Asus kort før med samme prosessor, men da med Ceramique pasta. Og vifta går på fullt hvis dere lurte på om jeg hadde satt den på halv speed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå