robgar Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Håper jeg ikke har postet i feil kategori nå.. Jeg har følgenede pc: Ati Is7 pc800 Socket 478 Hovedkort m/ støtte for Prescot Intel Pentium IV Prescot 3.0 Ghz , 1mb Cache TwinMos pc400/3200 512mb Ram Msi Geforce4 Ti 4200 128mb Minne Western Digital 120gb Hardisk Q-tech Kabinett med støyende Psu. + 1 ekstra vifte Nå har jeg tenkt å gå over til vannkjøling. Hvilket sett skal jeg da velge når kriteriene er: Lite støy Ikke så altfor dyrt Viktigst: Bra ytelse På Forhånd takk Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hva skal du kjøle da? CPU/NB/GPU? Lenke til kommentar
robgar Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Fullstendig sett. Eventuelt et nytt kabinett og. Er helt ny i Vannkjøling, men er ute etter et sett som Hovedsakelig kjøler Hovedkortet og Cpuen. Endret 30. august 2004 av robgar Lenke til kommentar
meeg Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg ville begynt med et komplett vannkjølings kit. Skiftet kabinett eller PSU, og bygget på med GPU og chipsett blokker etter hvert. Er det forresten plass til vannkjøling i Q-tec kabinettet? Kanskje nytt kabinett + en god strømforsyning er stedet å begynne? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Personelig ville jeg vel bygget dette opp av "løse" komponenter , da det uten tvil er det som gir best ytelse selv om prisen blir høyere . Det kan du imidlertid "kompensere" for med å kjøpe en blokk nå og så utvide senere med flere , vil annbefale RBX eller Maze 4 blokker . Lenke til kommentar
robgar Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Takk for svar. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Flyttes fra "Hovedkort, prosessor og minne" Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Flyttes fra "Hovedkort, prosessor og minne" :hirr: Denne hører vel til under vannkjøling...? Virker som den må flyttes ennå en gang.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 I forbindelse med en forandring av forumstrukturen, har mange tråder om vannkjøling havnet i luftkjølinskategorien. Jeg driver og flytter en del av de nå, og flyttet en stor bunke av de i går kveld også :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå