erpost Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Eg driv og fiksar opp ei gamal Compaq deskpro med 233 mhz (trur eg). Compaq har laga mykje drit og puttar ofte sine eigne spesial-ting inn i maskinene. Minne slotane på denne ser ut som vanlege SD-ram slotar, men eg er ikkje sikker. Veit nokon om det er vanleg minne som passar inn i slike gamle "rukl"? Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Gå på Compaq sine hjemmesider. Søk så på modellen du har.. Burde stå der. Dell har i allefall et brukbart system for det. Hvis ikke så ringer du til Compaq. Lenke til kommentar
Space_Shoot Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Tja, på min gamle compaq brukte jeg helt vanlige sd-ram brikker når jeg trengte mere minne. Det er en compaq 4766 på 166@200 Lenke til kommentar
erpost Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2002 Maskina er ei deskpro 2000, går det an å bruke pc-133 minne på den, eller? Takk for hjelp så langt Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Du må bruke kingston minne. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Gå inn på http://www.kingston.com --> Search by Model Name Er ikke vanskeligere enn hva du gjør det til selv :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå