Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Har nettopp bestilt meg en Samsuns Syncmaster 710N fra MPX.no Så hvor lang tid tar det før jeg får skjermen min? Har bestilt levering på døren og de har varen på lager. Bor i Trondheim! Endret 30. august 2004 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Kommer an på hvor du bor. Lenke til kommentar
Inja Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 spørs hvor du bor i landet, bor du i oslo så tar det 3 dager. så den er på døra på onsdag. bor du i ålesund så er det en annen sak Lenke til kommentar
So|o Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Har alltid tatt 2-3 virkedager når jeg har bestilt varer fra MPX Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Tok meg 5 dager å få min Samsung 173T til Tromsø. Har nok mer med posten å gjøre så lenge de får lempet skjermen ut av lageret. Håper forresten, at du er fornøyd med den skjermen og ikke angrer for da får du en festlig stund med mpx om angrerett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Ok, får den nok denne uken da. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Tok meg 5 dager å få min Samsung 173T til Tromsø. Har nok mer med posten å gjøre så lenge de får lempet skjermen ut av lageret. Håper forresten, at du er fornøyd med den skjermen og ikke angrer for da får du en festlig stund med mpx om angrerett. He he... snakkes det om erfaring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå