Rockmann Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Snittempraturen er på 55 grader og har 3 vifter skjønner egentlig ikke hva som skjer men ihvertfall, vil helst ikke åpne dataen og putte inn men tenkte på sånne matter kan noen gi meg noen tips til matter? Hører nesten aldri HDen, men det er viftene som bråker funker støymatter mot det ? Hadde du gitt det hadde det vært fint #EDIT av moderator - Endret emnefeltet noe. Endret 2. september 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 hvis du velger de mattene, MÅ du dekke ALLE flatene... hvis ikke er det totalt waste.. den enkleste / beste metoden vil vel være å kjøpe deg en viftestyring.. og stille de inn etter behov... anbefaler Sunbeam sin Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Ellers kunne du jo kjøpe støydempingsmatter til bil fra Biltema da Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) hvis du velger de mattene, MÅ du dekke ALLE flatene... hvis ikke er det totalt waste.. den enkleste / beste metoden vil vel være å kjøpe deg en viftestyring.. og stille de inn etter behov... anbefaler Sunbeam sin Hvis jeg har det da så skal jeg laste ned så setter jeg lav fart på alle vifene, men tar det plass og står det utenfor Endret 1. september 2004 av Rockmann Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 hvis du velger de mattene, MÅ du dekke ALLE flatene... hvis ikke er det totalt waste.. den enkleste / beste metoden vil vel være å kjøpe deg en viftestyring.. og stille de inn etter behov... anbefaler Sunbeam sin Hvis jeg har det da så skal jeg laste ned så setter jeg lav fart på alle vifene, tar det plass hva mente du egentlig med det innliegget der? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 støydempende matter! sunbeam rehobus viftestyring! speedfan! (det står download nederst på den vakkre siden) Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Ellers kunne du jo kjøpe støydempingsmatter til bil fra Biltema da http://www.biltema.no/products/product.asp...1&iItemId=20053 Billigere er det også! Støydempingsmatter fra microplex kommer fort opp i 300 kroner for fire matter størrelse 33x50 og 33x25... Bestiller du fra biltema får du 50x40 for støydempingsmatter beregnet på bil i tykkelse 1 cm... skal du ha fire matter i den størrelsen er du oppe i 120 kroner MEN det jeg lurte litt på da var om disse mattene duger til støydemping i kabinett? greit det demper noe av støyen som kommer fra motoren i bilen osv, men vil det duge til kabinettet da det er snakk om helt andre vibrasjoner og støynivå som skal dempes? Noen erfaringer / meninger om dette? (er villig til å teste for 120 spenn jeg hvertfall ) -mamazboy- Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Tempen kommer til å stige en del med dempematter i. Ihvertfall om du skal fylle hele kassa med dette. Jeg anbefaler heller skikkelige kjøleløsninger, som stillegående vifter, og viftestyring. Eller så kan du jo alltids kjøpe Zalmann sin vifteløse vannkjøling (litt dyrt men men). Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 kjøp asfaltmatter... vekta øker vel med 10-15 kg, men Å SÅ STILLE DET BLIR Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Det må være matter "over-alt". Hvis ikke blir effekten mye redusert. Viftestyring og andre kjølere er heller ikke så dumt. Vet du hvilken vifte somk broker mest. Kanskje det bare er en som står for nesten all støyen. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 får se hva det blir til finnes mange løsninger takk for hjelpa Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) støydempende matter! sunbeam rehobus viftestyring! speedfan! (det står download nederst på den vakkre siden) trenger man sånn vifte styring for og styre vifene med Speed fan ? jeg regner liksom med det men drev og testa og hørte vifene sakka farten hehe Endret 2. september 2004 av Rockmann Lenke til kommentar
Hybrid_g33k Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Nei, du trenger ikke viftestyring for å bruke SpeedFan. Men for det meste så får du ikke regulert alle viftene med SpeedFan pga man enten har for mange eller hovedkortet ikke støtter det. Kjøper du viftestyring så bruker du ikke software for å regulere farten på viftene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå