Gå til innhold

Vil støymatter funke mot viftestøy?

Anbefalte innlegg

Snittempraturen er på 55 grader og har 3 vifter skjønner egentlig ikke hva som skjer men ihvertfall, vil helst ikke åpne dataen og putte inn men tenkte på sånne matter kan noen gi meg noen tips til matter? Hører nesten aldri HDen, men det er viftene som bråker funker støymatter mot det ?

Hadde du gitt det hadde det vært fint

#EDIT av moderator - Endret emnefeltet noe.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis du velger de mattene, MÅ du dekke ALLE flatene... hvis ikke er det totalt waste..

den enkleste / beste metoden vil vel være å kjøpe deg en viftestyring.. og stille de inn etter behov...

anbefaler Sunbeam sin ;)

Hvis jeg har det da så skal jeg laste ned så setter jeg lav fart på alle vifene, men tar det plass og står det utenfor

Endret av Rockmann
Lenke til kommentar
hvis du velger de mattene, MÅ du dekke ALLE flatene... hvis ikke er det totalt waste..

den enkleste / beste metoden vil vel være å kjøpe deg en viftestyring.. og stille de inn etter behov...

anbefaler Sunbeam sin ;)

Hvis jeg har det da så skal jeg laste ned så setter jeg lav fart på alle vifene, tar det plass

hva mente du egentlig med det innliegget der?

Lenke til kommentar
Ellers kunne du jo kjøpe støydempingsmatter til bil fra Biltema da :p

http://www.biltema.no/products/product.asp...1&iItemId=20053 :w00t:

Billigere er det også! :D Støydempingsmatter fra microplex kommer fort opp i 300 kroner for fire matter størrelse 33x50 og 33x25... Bestiller du fra biltema får du 50x40 for støydempingsmatter beregnet på bil i tykkelse 1 cm... :roll: skal du ha fire matter i den størrelsen er du oppe i 120 kroner :w00t: MEN det jeg lurte litt på da var om disse mattene duger til støydemping i kabinett? greit det demper noe av støyen som kommer fra motoren i bilen osv, men vil det duge til kabinettet da det er snakk om helt andre vibrasjoner og støynivå som skal dempes? Noen erfaringer / meninger om dette? (er villig til å teste for 120 spenn jeg hvertfall :thumbup: )

-mamazboy-

Lenke til kommentar

Tempen kommer til å stige en del med dempematter i. Ihvertfall om du skal fylle hele kassa med dette.

:thumbdown:

Jeg anbefaler heller skikkelige kjøleløsninger, som stillegående vifter, og viftestyring.

Eller så kan du jo alltids kjøpe Zalmann sin vifteløse vannkjøling (litt dyrt men men).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...