jeskeide Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Har en bilde funksjon på siden min der det er mulig å laste opp bilde. Men viss disse bildene er litt store så tar d litt lang tid å laste opp og for den som ikkje er tolmodig kan d kanskje se ut som om hele greiene har stoppet opp. Er d noen måte jeg kan få en animasjon til å gå så lenge filen holder på å laste seg opp... noe lignende til det som er på Hotmail når en skal legge til en fil på en mail. Er dette mulig å eventuelt hvordan ? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Tror ikke dette er en jobb for PHP, selv om jeg er litt usikker. Tror javascript er tingen her, eller noe annet klient-side språk. Lenke til kommentar
???????? Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Dette kan du f.eks. fikse med Java Script. Jeg bruk often en løsning der jeg åpner et popup vindu som har f.eks. en animasjon. Du kan også bruke JS til å vise en tekst under kanppen eller bytte ut teksten på knappen. Problemet er at ikke alle har JS så det er viktig å skrive at det kan ta litt tid. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hvorfor ikke fake det med en gif animasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå