Gå til innhold

Filmpakater fra "poster-paradise.com", trygt kjøp?

Superkonge

Anbefalte innlegg

Jeg skal dekorere rommet mitt med plakater fra filmer. Jeg søkte litt rundt for å finne noen billige plasser på nett. Da kom jeg over "poster-paradise.com". De har både godt utvalg og gode priser (tror jeg), men jeg er litt skaptisk til å handle fra butikker jeg aldri har hørt om før. Er det noen som har handlet der før som kan anbefale det?

Syntes ikke denne posten passet i "webshoperfaringer" da den ikke har noe med hardware å gjøre..

Mvh Superkonge

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har aldri kjøpt selv, men tviler STERKT på at dere trenger å bekymre dere. Det er en ganske kjent side. Hadde det vært noe muffens med den, så hadde den blitt stoppet for lenge siden.

Jepp. Jeg husker å ha lest reklame for dem i Fantomet for over 10 år siden, så jeg tror ikke de har overlevd så lenge på svindel og fanteri.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er trygt.

For de som bor i Stavanger kan dere be en butikk som jeg ikke husker navnet på, å bestille for dere, så slipper dere porto.

Lenke til kommentar
Spør heller på kinoen, dette er trikset:

Man går inn på kino finner en kino vakt(eller kassedamen) sier følgende "jeg har skoleprosjekt om film, å lurte på om dere har noen plakater til overs" de går ned på plakat lageret, å kommer tilbake med massevis av plakater :cool:

får aldri tak i slike plakater der da: :wee:

http://www.poster-paradise.com/system/webs...ic.php3?id=2362

Nei, men hvem vil ha slike plakater ;):p

Men noen star wars plakater skulle jeg gjerne hatt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...