Superkonge Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg skal dekorere rommet mitt med plakater fra filmer. Jeg søkte litt rundt for å finne noen billige plasser på nett. Da kom jeg over "poster-paradise.com". De har både godt utvalg og gode priser (tror jeg), men jeg er litt skaptisk til å handle fra butikker jeg aldri har hørt om før. Er det noen som har handlet der før som kan anbefale det? Syntes ikke denne posten passet i "webshoperfaringer" da den ikke har noe med hardware å gjøre.. Mvh Superkonge Lenke til kommentar
diversity Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 har prøvd å finne noe jeg og,,. men synes den siden så litt skummel ut Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Vel, hva med at du er førstemann til å prøve det ut? Hvis alt er greit, prøver vi andre? Har så lyst på Kill Bill! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 siden det ligger i Norge er det litt mer betryggende i alle fall Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Spør alltid om de har noen plakater til overs når jeg er på kino, jeg. Pleier alltid å få noen gratis. Kan være fordi jeg kjenner de som jobber der, men du kan jo alltids prøve, Superkonge. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Har aldri kjøpt selv, men tviler STERKT på at dere trenger å bekymre dere. Det er en ganske kjent side. Hadde det vært noe muffens med den, så hadde den blitt stoppet for lenge siden. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Oi, ligger i Trondheim til og med. Lurer på om jeg skal bestille noen Alien plakater. Noen som vet om man kan hente plakatene? Skulle bestille noen plakater, men man må jo seff ha VISA Endret 30. august 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Superkonge Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Ok. Bor bare noen mil ifra besøksadressen til butikken ser jeg så da kan jeg vel prøve den ut. Lurer de meg så får de meg på besøk Takker for svar Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Har aldri kjøpt selv, men tviler STERKT på at dere trenger å bekymre dere. Det er en ganske kjent side. Hadde det vært noe muffens med den, så hadde den blitt stoppet for lenge siden. Jepp. Jeg husker å ha lest reklame for dem i Fantomet for over 10 år siden, så jeg tror ikke de har overlevd så lenge på svindel og fanteri. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Spør heller på kinoen, dette er trikset: Man går inn på kino finner en kino vakt(eller kassedamen) sier følgende "jeg har skoleprosjekt om film, å lurte på om dere har noen plakater til overs" de går ned på plakat lageret, å kommer tilbake med massevis av plakater Lenke til kommentar
v_k Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg har kjøpt plakater fra poster paradise. Det gikk veldig greit. Hvis du bor i bartebyen kan du sikkert spare noe porto på å avlegge dem et besøk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Det er trygt. For de som bor i Stavanger kan dere be en butikk som jeg ikke husker navnet på, å bestille for dere, så slipper dere porto. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Det er trygt. For de som bor i Stavanger kan dere be en butikk som jeg ikke husker navnet på, å bestille for dere, så slipper dere porto. Finn ut det navent Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Spør heller på kinoen, dette er trikset:Man går inn på kino finner en kino vakt(eller kassedamen) sier følgende "jeg har skoleprosjekt om film, å lurte på om dere har noen plakater til overs" de går ned på plakat lageret, å kommer tilbake med massevis av plakater får aldri tak i slike plakater der da: http://www.poster-paradise.com/system/webs...ic.php3?id=2362 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 *Proud owner of Plan 9 on VHS* Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Spør heller på kinoen, dette er trikset:Man går inn på kino finner en kino vakt(eller kassedamen) sier følgende "jeg har skoleprosjekt om film, å lurte på om dere har noen plakater til overs" de går ned på plakat lageret, å kommer tilbake med massevis av plakater får aldri tak i slike plakater der da: http://www.poster-paradise.com/system/webs...ic.php3?id=2362 Nei, men hvem vil ha slike plakater Men noen star wars plakater skulle jeg gjerne hatt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Har sett litt gjennom, det er kjempemangen plakater jeg har lyst på! Shawshank, Reservoir Dogs, Apocalypse Now! For ikke å snakke om 2001! Den er så godt som bestilt! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 den er jo et must Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hah! Jeg tenkte faktisk på den og! Genial film! Kanskje jeg skal ha FMJ, Platoon og Apocalypse Now på en vegg.. Det kan være krigsveggen min. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Hah! Jeg tenkte faktisk på den og! Genial film! Kanskje jeg skal ha FMJ, Platoon og Apocalypse Now på en vegg.. Det kan være krigsveggen min. He he, det blir jo bare vietnam veggen da, du trenger jo en WWII vegg også Da er jo denne og denne et must Endret 30. august 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå