Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann:)

Jeg har fått risikofylte filer påpcen som jeg ikke vet hvordan tas bort.. de slettes ikke med Norton Antivirus programmet.. :hmm: De ligger i C:windows så tør ikke slette tilfelle de er til noe viktig..her er navnene:

1.

Filnavn:2_0_1browserhelper2.dll

Trusselnavn:Adware.Blazefind

Filen C:\WINDOWS\2_0_1browserhelper2.dll er en Reklameprogram trussel

2.

Filnavn:nem219.dll

Trusselnavn:Adware.NetOptimizer

Filen C:\WINDOWS\nem219.dll er en Reklameprogram trussel.

3.

Filnavn:twaintec.dll

Trusselnavn:Adware.Binet

Filen C:\WINDOWS\twaintec.dll er en Reklameprogram trussel

MVH

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har du alt av viktige filer og dokumenter (hvis du har dokumenter da) på C:? hvis du har alt viktige ting på en annen partisjon f. eks D: så er det jo bare å formatere C: så får du bort virusene du har på pc`en.

lykke til.

Det overrasker meg at du har null peiling på ads / spy-programs.

La vær å gi andre råd om noe du har null peiling på. Du vet som mange andre her hvor mye arbeid det er å formatere og legge inn alle programmene inn igjen.

Det skal mye problemer til før man bør formatere.

Skjerp deg :realmad:

Lenke til kommentar

sorry da. oppdaga det nå. men du trenger da pokker ikke å hisse deg opp så gærlig. ingen skade skjedd. å ikke kom her å si at jeg ikke har peil på hva jeg snakker om. sånne beksyldninger er det bare tapere som kommer med. kaster ut beskyldninger i hytt og gevær uten å helt vite hva den andre vet og ikke vet. alle har vi våre områder når det gjelder ting. det vet du. jeg har peiling, men det er ikke alltid jeg leser igjennom hele posten.

skjerpe meg? snakk for deg selv.

Endret av wil
Lenke til kommentar
sorry da. oppdaga det nå. men du trenger da pokker ikke å hisse deg opp så gærlig. ingen skade skjedd. å ikke kom her å si at jeg ikke har peil på hva jeg snakker om. sånne beksyldninger er det bare tapere som kommer med. kaster ut beskyldninger i hytt og gevær uten å helt vite hva den andre vet og ikke vet. alle har vi våre områder når det gjelder ting. det vet du. jeg har peiling, men det er ikke alltid jeg leser igjennom hele posten.

skjerpe meg? snakk for deg selv.

Det var bare en post å lese igjennom, og den var ikke stor. Posten var oversiktig og hadde all den info man trenger å vite for å gi den hjelpen som trengs.

Du bør også se på hvor mange poster trådstarter har, noe som kanskje forteller deg om hvor mye erfaring han/hun har. Hvis trådstarteren er uerfaren må man gå sakte fram for å finne løsningen.

Jeg sier dette til deg fordi du har egentlig mye erfaring. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...