dkj Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Finnes det et kabinett av et slag hvor man kan sette i PCI-kort (tv-kort, HD osv) - og deretter koble dette til en bærbar? Lenke til kommentar
Levicom Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Finnes det et kabinett av et slag hvor man kan sette i PCI-kort (tv-kort, HD osv) - og deretter koble dette til en bærbar? finnest det sikkert ein eller annen plass, men eg veit ikkje hvor. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Finnes det et kabinett av et slag hvor man kan sette i PCI-kort (tv-kort, HD osv) - og deretter koble dette til en bærbar? finnest det sikkert ein eller annen plass, men eg veit ikkje hvor. Alt finnes sikkert, men jeg vet ikke hvor... [ironi]Dette er det jammen matnytte i! Jeg skal ta ditt eksempel og poste slike dype, fornuftige svar i alle tråder jeg kommer over![/ironi] Når det gjelder topic så har jeg sett dette i dockinger fra Compaq og IBM. Hva slags PC er det snakk om? -KJ Lenke til kommentar
dkj Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 En fijutsu/siemens (eller hvordan man enn skriver det), amilo også noen tall.. En ganske ny maskin ihvertfall, hvis det har noe å si.. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Har denne en dockingport under? (Ofte en avlang port dekket av et deksel av plast eller gummi.) -KJ Lenke til kommentar
dkj Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Nei - det har den ikke, men jeg err ganske sikker på at den har mulighet for det! Lenke til kommentar
dkj Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Åja - det var dockingPORT du skrev.. ja, det har den! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Dockingsatsjon til Amilo D: Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå