THacker Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hallo folkens! Jeg, som sikkert mange andre, sikler etter S700 og har latt merke til at denne telefonen støtter Memory stick duo. Det jeg lurer på er om denne telefonen også støtter memory stick duo PRO. Hvis dette er tilfelle kan man jo få enda mer enn 128 mb som memory stick duo støtter. Ut i fra bilder jeg har sett av disse to minnekortene, ligner de endel med tanke på størrelse osv. Er det noen som har erfaringer med dette i forbinnelse med andre telefoner etc Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 s700 støtter visstnok ikke duo pro desverre Lenke til kommentar
THacker Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Hoff... Synd at man må begrense seg til 128 meg...... Så de kortene passer ikke overens med hverandre asså... gjelder det uten unntak? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) s700 støtter visstnok ikke duo pro desverre Sony Ericsson P910 er vel den eneste SE telefonen som gjør det tror jeg Endret 30. august 2004 av [GDI]Raptor Lenke til kommentar
graks Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 jeg så en video fra cebit messen i der en repesentant for SE sa at s700 hadde støtte for minnekort opptil 1gb.det betyr at s700 har støtte for MemoryStick duo PRO Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hallo folkens! Jeg, som sikkert mange andre, sikler etter S700 og har latt merke til at denne telefonen støtter Memory stick duo. Det jeg lurer på er om denne telefonen også støtter memory stick duo PRO. Hvis dette er tilfelle kan man jo få enda mer enn 128 mb som memory stick duo støtter. Ut i fra bilder jeg har sett av disse to minnekortene, ligner de endel med tanke på størrelse osv. Er det noen som har erfaringer med dette i forbinnelse med andre telefoner etc Iflg de som har testet telefonen støtter den PRO. Det som er rart er at SE selv aldri har syntes at det var viktig å informere om dette Lenke til kommentar
THacker Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Enig... jeg synes det virker litt rart.... Men hvis den støtter det er det jo ingen tvil om å gå til anskaffelse Noen som er hypp på K700? hehe.... Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Sitter med min T610 og avventer til det foreligger en S700 i butikken ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå