Windoge Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Etter Irrational Games offisielt kom ut med en bekreftelse på at Swat 4 blir å komme sammens med et par screenshots har vi siden det ikke fått noe konkret informasjon om spillet. Siden jeg er en Swat fan sendte jeg derfor en e-mail til spillets utviklerne for å spørre om når vi kan få mer informasjon, sniktitter, intervjuer, og kanskje noe spillbart. Svaret virker lovende: Hey Thomas, SWAT 4 is, in fact, due early 2005. You can expect the bulk of previews, interviews, etc in a few weeks when we'll be kicking our pr/marketing into high gear. In the meantime, hang in there. I promise it'll be worth the wait. Thanks for your support! Bill Gardner Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 *Dancing on the floor* YAY, gleder meg som en unge, dette er et Must have game Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Det er det deffinitivt! Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Det er det deffinitivt! Gleder meg sykt... *pirke* definitivt *pirke* Lenke til kommentar
nord Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 flotters at du tar initiativ thomas Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 flotters at du tar initiativ thomas Thanks! La også inn en etterspørsel om demo før spillet blir utgitt å fikk dette til svar: Hello. I can't get into specifics or make any promises, but a demo is likely. If you dig SWAT 3, you're in for a real treat. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 If you dig SWAT 3, you're in for a real treat. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Gode nyheter! Nå må jeg få plass til enda et spill i budsjettet... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Nå må jeg få plass til enda et spill i budsjettet... :!: Lenke til kommentar
Radial Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Gleder meg med dere selv om jeg ikke har spilt noe SWAT spill Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 husker swat 3 ja spilte det på naboens 450 mhz med 16 mb grafikkort. Det var jo helt værst !! Kult det, men regner med at etter så mange år så er grafikken og gameplay en god del forbedret.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå