Gå til innhold

Har Gforce glemt 2d ytelse?????

Janster

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp oppgradert min maskin med en

Gforce 2 mx-200 minijumbo, en gainward modell...tenkte at til 800 kroner er det en grei liten oppgradering til og erstatte mitt vodoo3 2000 kort som jeg hadde kjøpt til 800 kroner for lenge siden.

Men neida...DVD hakker...2d generellt er MYE treigere..kun 3d spill ser ut til og klare seg noe bedre, men det er faen meg ikke mye.

Har en AMD 1200 som jeg kjører greiene på.

Er det noen som har noen tips som hjelper og få opp farta på Gforcen?

og nei ikke kjøpe nytt kort nei :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Har selv et MX-200 kort og var svært skuffet da jeg så hvor elendig DVD avspillingen var, men så fant jeg ut at det har mye å si hvilket avspillingsprogram man bruker. Programmet som fulgte med var WinDVD, men da jeg prøvde Cyberlink PowerDVD ble alt mye bedre. Nå går DVD avspillingen smertefritt.

Lenke til kommentar

Mistenkte nok at jeg hadde kjøpt den værste dritten på markedet, men det var virkelig sparsomt med skikkelig gode sammenligninger og pang or penga der ute...

Jeg ser de sammenligner kort, men at Hercules Prophet var ett bra kort har INGEN av de guidene jeg har lest sagt noe om..hverken PC world eller andre steder...

så min kommentar er

WTF?

Lenke til kommentar

En liten kommentar til først

vel jeg var vel klar over at den ikke var noe spes bra..MEN

jeg synes det blir litt slit når min vodoo3 2000 er nesten like bra..

Kortet vil nå gis bort ved første annledning med mindre 4-1 VIA driver + kanskje nye detonator driver ikke gir noe spes løsning.

Så blir det vodoo3 2000 til jeg har råd til ett bedre ett..vettafaen hva men..

hrmf

Lenke til kommentar

Selg MX200 kortet ditt på QXL.NO

så kjøpe du deg ett MX400 EKS:

Asus AGP-V7100PRO, VGA-Card Geforce 2MX400 32MB AGP Retail 879,- (det følger med 3 spill i denne retailpakka:) :smile: :smile:og Asus er bra :smile:

eller ett annet alternativ: Hercules Prophet 4500 (kyro II) 925 ,- (bulk) på http://www.flexi-data.no :smile:

Eller har du 1.565,- så gå får ATI AGP Radeon 7500 64MB DDR (Dødsbra)

Anyway alle disse korta er MYE bedre enn MX200 ...

Lenke til kommentar

Selg MX200 kortet ditt på QXL.NO

så kjøpe du deg ett MX400 EKS:

Asus AGP-V7100PRO, VGA-Card Geforce 2MX400 32MB AGP Retail 879,- (det følger med 3 spill i denne retailpakka:) :smile: :smile:og Asus er bra :smile:kortet fås kjøpt på :

http://www.psdata.no/

eller ett annet alternativ: Hercules Prophet 4500 (kyro II) 925 ,- (bulk) på http://www.flexi-data.no :smile:

Eller har du 1.565,- så gå får ATI AGP Radeon 7500 64MB DDR (Dødsbra)

Anyway alle disse korta er MYE bedre enn MX200 ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...