Gå til innhold

MSI eller ASUS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På papiret er det vel lite eller ingenting som skiller disse - gå for lavest pris.

Personlig har jeg hatt store problemer med harddisk-kontrollerne på to MSI-kort og har derfor skydd dem som pesten den senere tid. Asus og Abit som jeg holder meg til nå har aldri hatt lignende problemer. Jeg håper dog at det bare er jeg som har vært skikkelig uheldig med kortene jeg har fått, og at det ikke er et vanlig problem.

Lenke til kommentar

.. ikke skrem meg med dumme MSI ting.. har selv bestilt MSI kortet nå...

Vi får se hvordan det duger! Selv har jeg hatt 2 MSI kort uten noen problemer, og 1 Asus uten problemer.

Har intrykket av at MSI vil være litt mer kamerat med PC brukere enn Asus, som har beholdt sitt Profesjonelle/retro look og ikke satser mye på å lage Superfancy programmvare...

Lenke til kommentar

Asus har masser av nyttige funksjoner som automatisk resetter cmos så du slipper å åpne kabinette og mye annet. Vet ikke hva slags funksjoner etc msi har men gidder ikke å lese, men epox sitt bør du også ta en titt på, klokker bedre en de to har jeg hørt, og så følger det med:

? mini RAM heatsinks

? Screwdriver toolset

? USB bracket

? Game+COm bracket

Kunne ikke oversette alt så gadd ikke men ihvertfall skruehjern sett er kjekt å ha hvis du/faren din eller noen er i arbeider klassen men kontor rotte har dere kansje ikke så vedig med det.

Og så flger det med pc cillin og symantech ghost, vet hva pc cillin er men ikke ghost, men sikkert noe nyttig.

Sitter litt fast her sev men holder fingern på epox nå.

Lenke til kommentar

Priforskjellen er under 100 kroner, vlle ikke engang nølt med velge asus av de to, sikker på at du bruker mer penger når du går å kino, så det blir en kino tur mindre og, men du får et bedre kort.

Edit: Glemte link ofc, MSI

Asus

Btw noen som vet forskjellen på vanlig og deluxe utgaven, hvis du velger den vanlige utgaven blir det 200 billigere, det kan du gå på kino for... :)

Endret av hba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...