Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Valencia. Har holdt med dem i 5-6 år nå. Et fantastisk apparat som har klart å utvikle europa's beste lag uten hjelp av pengesterke bakmenn. *host* Definitivt et lag andre også burde få øynene opp for, ikke bare holde med lag fordi "alle andre holder med dem". Synd treneren deres røyk da Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Et eller annet fotball-lag fra 1900-tallet, hvor alle spillerne er døde. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Et eller annet fotball-lag fra 1900-tallet, hvor alle spillerne er døde. Å fra Egypt eller? :!: Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) x Endret 6. november 2013 av Greven22 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Valencia. Har holdt med dem i 5-6 år nå. Et fantastisk apparat som har klart å utvikle europa's beste lag uten hjelp av pengesterke bakmenn. *host* Definitivt et lag andre også burde få øynene opp for, ikke bare holde med lag fordi "alle andre holder med dem". Synd treneren deres røyk da Ja, det må jo være som å gå fra gull til gråstein. -------------- Nye manageren ser ut til å klare seg bra han også. De rundspilte jo CL-vinner Porto i supercupen på fredag. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Flere lag? Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 NUFC, NUFC, NUUUFFFFCCCCCC. Newcastle U., btw. Lenke til kommentar
Cosmic^ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Newcastle United! Mamma og pappa var i Newcastle en gang da jeg var rundt 3 år, og hadde med seg en Newcastle-trøye med hjem til meg. Etter det øyeblikket har jeg vært trofast NUFC-supporter. Skal nevnes at jeg møtte en gammel mann på en pub Malta for 2 år siden som viste seg å være fra Newcastle. Da jeg fortalte han hvor mye jeg likte NUFC, kjøpte han en trøye til meg . Endret 5. september 2004 av Cosmic^ Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Synd ting begynner å falle fra hverandre nå. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Viking FK dessverre, men man må holde med både i motgang og medgang.... selv om det har blitt for mye motgang i det siste... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Løfter denne frem igjen cirka 14 år senere .. Holder med verdens fineste fotballklubb <3 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 (endret) Jeg prøvde å like når jeg var yngere. Men så i etter tid når jeg ble eldre, så mistet jeg intressen for fotball helt. Endret 19. januar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Holder med laget jeg better på Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Jeg prøvde å like når jeg var yngere. Men så i etter tid når jeg ble eldre, så mistet jeg intressen for fotball helt. Kan da aldri miste interessen for fotball! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Jeg prøvde å like når jeg var yngere. Men så i etter tid når jeg ble eldre, så mistet jeg intressen for fotball helt. Kan da aldri miste interessen for fotball! Jo, det kan man. 1 Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Kan da aldri miste interessen for fotball! Jo, det kan man. Helt enig, det går helt fint. Fotball interesserer meg fra hælen og ned Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Herre gud dere kan bare fortsette. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 (endret) Norge. Jeg ser bare på fotball når det er EM/VM. Selv om det var en stund siden Norge var med. Koste meg fælt med å se på Island sist sommer. Ellers må jeg vell si Lillestrøm, da det er der jeg vokste opp. Men har ikke vært på kamp siden sent på '90-tallet. Endret 13. februar 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå