Deuce Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Hva er ditt absolutte favoritt lag? Og hvorfor? Elsker selv Milan Hvorfor: Jo, jeg liker alle spillerne veldig godt, spillemåten er veldig bra og laget er samspilt på en fin måte. Dessuten er IMO verdens beste spillere der, å like Milan er en levemåte Endret 30. august 2004 av Deuce Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Whoa. Snakk om å lage lignende tråder. Du bør nok flytte øya hit forresten. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Whoa. Snakk om å lage lignende tråder. Du bør nok flytte øya hit forresten. Samme det vel, tenkte og ta en diskusjon på hvilket fotball-lag som er best nå. Vet at trådene er like. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Joa, nok greit det. Poenget var mer at det finnes en sport/idrett-seksjon. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Dallas Cowboys. Greit, det er amerikansk fotball, men for et lag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Poster vanligvis ikke i tråder det finnes flust av, men: Endret 30. august 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Poster vanligvis ikke i tråder det finnes flust av, men: [img...]http://hem.passagen.se/bully/liverpool.jpg[/img] Typisk liverpool å ikke funke :!: Endret 30. august 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 ManU. Nei, er ikke medgangssupporter. Har holdt med dem siden jeg var så liten at jeg ikke ante åssen drakter de hadde. Eneste jeg visste var at de jeg nå vet er Newcastle hadde så tøffe drakter, at jeg håpa at Newcastle var ManU. Tipper jeg var fire-fem år. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Blackburn Rovers FC. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Valencia. Har holdt med dem i 5-6 år nå. Et fantastisk apparat som har klart å utvikle europa's beste lag uten hjelp av pengesterke bakmenn. *host* Definitivt et lag andre også burde få øynene opp for, ikke bare holde med lag fordi "alle andre holder med dem". Lenke til kommentar
Purify Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Blackburn Rovers FC. Morten Gamst Pedersen. Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Liverpool det finnes ingen bedre lag Her er et par av mine yndlingssanger: When you walk through a storm Hold your head up high And don't be afraid of the dark . At the end of the storm There's a golden sky And the sweet , silver song of a lark. Walk On Through The Wind Walk On Through The Rain Though Your dreams be tossed and blown Walk On , Walk On with hope in your hearts And You'll Never Walk Alone You'll never walk alone . Walk On , Walk on with hope in your hearts And You'll Never Walk Alone You'll never walk alone . og A Liverbird upon my chest We are the men , of Kenny's best A team that plays the Liverpool way And wins the championship in May . Now on the glorious 10th of May There's laughing Reds on Wembley Way We're full of smiles and joy - you see Its Everton 1 and Liverpool 3 A Liverbird upon my chest We are the men , of Kenny's best A team that plays the Liverpool way And wins the championship in May . Now on the 20th of May Were laughing still an Wembley Way Those Evertonians feeling blue at Liverpool 3 and Everton 2. A Liverbird upon my chest We are the men , of Kenny's best A team that plays the Liverpool way And wins the championship in May . And as we sang round Goodison Park With crying blues all in a nark They're probably all crying still at Liverpool 5 and Everton nil . A Liverbird upon my chest We are the men , of Kenny's best A team that plays the Livepool way And wins the championship in May . We remember them with pride Those mighty Reds of Shankly's sides And Kenny's boys of '88 There's never been a side so great . A Liverbird upon my chest We are the men , of Kenny's best A team that plays the Liverpool way And wins the championship in May . Football`s is not a matter of life and death, it`s more important than that gode gamle Bill S Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 "theres only one united" (manu) siden min far holdt med d +de var d første virkelige fotballag jeg så spille, d var mot start i en treningskamp hvis jeg ikke husker helt feil. kan vel ta med mine hatlag i samme slengen: Glimt, LFC, RBK og Leeds btw: håper TIL tar hevn over glimt i dag... Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Må bli Rosenborg og Barcelona i tillegg til Liverpool. Har holdt med RBK siden starten av 90-årene. Barcelona starta jeg å like omtrent på samme tid, håper de snart kan klare å få til et storlag igjen! I England liker jeg best Liverpool, men følger ikke så altfor mye med der nå som jeg gjorde tidligere. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Liverpool F.C. I Norge er det Bodø/Glimt. Selv om jeg er trønder. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Liverpool F.C. I Norge er det Bodø/Glimt. Selv om jeg er trønder. 2-0 til tromsø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå