inaktiv000 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hei, jeg bestilte nettopp SE T630 fra Komplett.no. Så så jeg på TV at Tele2 selger denne mobilen til 50 øre... Får tenke litt på om jeg bør bytte. Har Tele2 ødelagt firmware slik som Telenor? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 hva mener du med ødelagt firmware? telenor har ingenting med firmware å gjøre da. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Skjønner ikke helt problemet..? Altså, man får kjøp mange 1,- mobiler, men de følger med abonement. Om abonementet passer til ditt bruk av telefonen så er det absolutt ikke dumt. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 subsidierte telefoner er alt for ofte mye dyrere i lengden enn ikke subsidierte.. dette er fordi opereatørene prakker på deg dyre ab.. som du egentlig ikke trenger Lenke til kommentar
tbone Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hei, jeg bestilte nettopp SE T630 fra Komplett.no. Så så jeg på TV at Tele2 selger denne mobilen til 50 øre... Får tenke litt på om jeg bør bytte. Har Tele2 ødelagt firmware slik som Telenor? Hvis du tenker på ENTRY så er dette en ekstra meny. Firmwaren er ikke ødelagt Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Tenker på Entry ja. Det jeg har lest om den er at Entry-menyen erstatter den vanlige, som mange dermed savner. Har hatt noe tilsvarende, bare i mildere grad, på en tidligere telefon subsidiert av Telenor. Det var ganske irriterende. Det jeg lurte på var om Tele2 har en tilsvarende funskjon... Men jeg bestiller sikkert bare en "ren" telefon fra Komplett. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Entry overskriver som sagt INGENTING, telenor har bare gitt deg valget om å ha den ekstra menyen. Har ikke hørt at Tele2 har noe lignende nei Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 T630 er en kjempefin telefon! Lenke til kommentar
OKHaz Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Enkel hoderegning tilsier vel at du har gjort et dumt kjøp ja: Tele2 har så langt jeg vet ingen innmeldingsavgift for tiden så det du betaler blir da: 12*119=1428 + 0.5 for TLF = 1428,5 komplett tar 2095 for den og forskjellen blir dermed temmelig stor. Det er jo da vel og merke hvis du lar abb. bare ligge ut bindingstiden og så sier det opp. Gir dette abb. billigere ringeprisere enn det du har fra før vil du spare mer Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) 199 i innmelding tror jeg. Og jeg kjøper via jobben, så jeg slipper moms. Så sjekket jeg opp prisene til Tele2 i forhold til Chess, og det billigste abo. til Chess er faktisk mer attraktivt enn det dyreste til Tele2 mht. variable kostnader. Så jeg bestilte fra Komplett på nytt Edit: så slipper jeg evt. Entry-liknende ting Og de som mente Entry ikke var noen ulempe, har dere mobilen selv, og har dere prøvd en mobil uten? Her kan dere lese om saken... Edit2: hmm, litt trøbbel med linken, men dere kommer nok i rett tråd. Greit å begynne å lese fra første post! Edit3: De som vil kjøpe denne telefonen med Entry bør tenke seg godt om. Telenor har for sikkerhets skyld lagt funsksjonaliteten inn på tre -3- knapper (pil opp, 'mer' og 'online tasten). Dette gjør at det skal ingenting til før man er på nett og betaler for nedlastet data. De kunne godt klart se med å legge funksjonen inn på 'online'-tasten på siden. Siden 'mer'-tasten også er brukt blir telefonen mer tungvin å bruke. Ellers er dette en kanon telefon! Endret 31. august 2004 av cecolon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå