Capt. Chaos Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Fikk akkurat en mail med tilbud på en -fjernet av moderator- Endret 1. september 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Bra pris ja. Komplett har S-ATA-versjonen til 995. Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Se på denne linken folkens: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=290357&hl= Ser ut til at trådstarter er yaTack. Altså er dette ren reklame! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Se på denne linken folkens:http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=290357&hl= Ser ut til at trådstarter er yaTack. Altså er dette ren reklame! ikke reklame-poster takk! Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Haha! busted Lenke til kommentar
lie Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Fikk akkurat en mail med tilbud på en Western Digital 200GB special edition disk til 899,- fra Yatack. Dette må jo være billig ? Noen som har erfaring med denne disken. Sikkert noen poster på det fra før men orker ikke lete. Du som muligens jobber der ( som jeg har fått inntrykk av ), hiv ut ett kjempetilbud om western digital 250 gb s-ata , wd2500jd . Så kan jeg prøve meg på foretningen deres (kjempetilbud under 1100,-) Så kan jeg kommentere på webshop forumet Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Fikk akkurat en mail med tilbud på en Western Digital 200GB special edition disk til 899,- fra Yatack. Dette må jo være billig ? Noen som har erfaring med denne disken. Sikkert noen poster på det fra før men orker ikke lete. Seriøse svar ønskes... MVH Capt.Chaos Dette blir rett og slett for latterlig av YaTack. Hva er vitsen med å ødelegge ryktet deres enda mer ? ... Det blir ihvertfall aldri bedre av å drive egen reklame her på hw.no, snarere tvertimot. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Bra pris ja. Komplett har S-ATA-versjonen til 995. Ennå bedre: Komplett har Seagate sin 200GB S-ATA til 995kr Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Er det mulig? Jeg foreslår full boikott av yatack fra nå av. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Går det ann å synke lenger ned? Nei til yatack. Lenke til kommentar
salif Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Går det ann å synke lenger ned? Nei til yatack. Helt enig, skulle ikke tro at noen bedrift hold på sånn Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Capt. Chaos har i en annen tråd innrømmet at han er tilknyttet YaTack. Denne posten stenges. Han unngår derimot advarsel så vidt, da han har beklaget så ydmykt i allerede nevnte tråd. Alle poster av Capt. Chaos som inneholder YaTack reklame blir redigert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg