svingstang Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Pris for vannkjølingssett og kabinett+++ kommer jo fort opp i noen lapper.. Begynner å vurdere vapochill isteden... Noen erfaringer med dette??? Får ikke kjølt annet enn CPU med dette, men CPU kan jo klokkes 'massivt' lenger da?? Hvordan er vapochill XP egentlig støymessig... Ser litt etter både ytelse og støysvakt... Evt er peltier en bra utvidelse av vannkjøling sammenlignet med vapochill?? Endret 30. august 2004 av svingstang Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Pris for vannkjølingssett og kabinett+++ kommer jo fort opp i noen lapper.. Begynner å vurdere vapochill isteden... Noen erfaringer med dette??? Får ikke kjølt annet enn CPU med dette, men CPU kan jo klokkes 'massivt' lenger da?? Hvordan er vapochill XP egentlig støymessig... Ser litt etter både ytelse og støysvakt... Evt er peltier en bra utvidelse av vannkjøling sammenlignet med vapochill?? Jeg kjøpte meg en vapochill PE. jeg solgte det etter 1 uke igjen . for det første så tar det drit lang tid å sette sammen hw.. 2: den bråker.. tar litt tid før du får starta maskinen.. 3 så er det nesten ikke plass til å sette noe inn der.. blir jo helt tett når psu'en står rett ved døren.. 4 stygg design.. 5: du må ha erfaringen med å sette blokken på en amd xp!!! jeg fikk ikke gjort det.. gradene mine var på 30 grader og blokken var på - 21 grader.. jeg fikk ikke ordlig kontakt mellom kjøler og core.. 6: du trenger en bra psu .. må være stabil når du klokker hw.. 7: tung kabbis.. 8: når du setter inn en cd rom så blir den litt skjev.. fornten er laget litt skjev.. blir ikke fint med viftestyring der.. hvis jeg kommer på mer så kan jeg si ifra.. kanskje mach 2 er bedre?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Byttet fra vannkjøling til Vapochill for et par år tilbake, og jeg syns egentlig ikke det var så mye bråk med den. Den brummer litt, det er vel det eneste. Det var versjon 2, hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Denne hører vel til under vannkjøling...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå