MrJavalava Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hei. Jeg prøver å bruke s-video utgangen i laptopen for å se filmer på tven. Dog med variende resultat. De fleste som har prøvd å se f.eks. Divx filmer e.l., oppdager fort at de får en svart / lilla rute der filmen burde være, mens alt annet rundt vises. I Mediaplayer 9.0 er det forholdvis enkelt å fikse, ved å skru ned video acceleration under tools-performance. Men man får gjerne ikke kjørt fullscreen, det er litt kjedelig å måtte se noe i bakgrunnen når man spiller av en film. Altså det jeg prøver å gjøre: - Få gjerne andre avspillingsprogrammer for divx å kjøre - Få fullscreen Noen ideér? Lenke til kommentar
hce Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Sett TV'en som primær skjerm i driveroppsettet, kjør full aksellerasjon. Nå skal du få det riktig på TVen. Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Takker. Jeg fikk til å kjøre fullscreen, etter å ha faktisk satt på funksjonen i Mediaplayer under tools. Det hjalp også å sette tv'en som primær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå