e321 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Lurer på hva jeg måtte betalt for å få EN dvd r- plate hjem i posten. Altså med frakt og dill å dall. Elkjøp har platen til 15,- hva tror dere det kommer på alt i alt? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hvis du ber noen pent om å gjøre det for deg, 20,- Hvis du bestiller fra Elkjøp, tja, 50,-? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Du kan vel kanskje få dem til å sende den som brev, da blir det jo selvsagt en del billigere. Kommer også an på hvor den skal sendes fra/til. Brevfrakt for dette vil vel bli ~11,50.- nå? Det lønner seg nok uansett å kjøpe den i butikk, dersom du bare skal ha en plate og ingenting annet. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 hehe ja gjør nok det. jeg har fått svar på det jeg lurte på Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 brenner.no sender vel opptil 15stk DVD-+R/W/DL uten cover fraktfritt til kunde... Dvs da må du ut med ca en tier eller noe for plata bare selvsagt avhengig av hvilken plate du kjøper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå