eirik^^ Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg bestilte meg Canon Powershot S70 med 2.0X telekonverter, ekstra batteri, 256mb brikke og beskyttelsesveske. Bør ikke dette være et akseptabelt valg hvis jeg skal ha digitalt kompakt kamera? --Eirik Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Siden du allerede har bestilt, hvilken rolle spiller det egentlig hva forumbrukerne mener? Det som er viktig er hvor fornøyd du blir. Lenke til kommentar
eirik^^ Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Liker å se om folk mener om jeg har gjort et riktig valg, når jeg først bruker så mye penger på et kamera. --Eirik Lenke til kommentar
F828 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Søling av penger dette her. F828 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hvor mye betalte du da? Synes det er ett meget bra kamera hvis du fikk en ok pris. S60 og S70 er en stor forbedring fra S50, som blant annet var tregere og hadde dårligere batterilevetid. Kameraet er relativt lite, og har masse manuelle muligheter. Bildekvaliteten er også meget bra. Men man kunne kanskje gått for S60, som har to megapixler mindre (fem) og koster en betydelig sum mindre... du skal være kresen om du ser forskjellen mellom fem og syv megapixler på A3 utskrifter. Hvorfor mener du det er søling av penger, F828? Det er greit å komme med begrunnelser for sine påstander. Hvis ikke tror vi bare du er motstander av Canon av prinsipp. Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Jeg har tro på at dette er et bra kamera utifra specs, men har ikke prøvd det selv. Det ser i hvertfall stilig ut! Endret 31. august 2004 av Covcon Lenke til kommentar
F828 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hvorfor mener du det er søling av penger, F828? Det er greit å komme med begrunnelser for sine påstander. Hvis ikke tror vi bare du er motstander av Canon av prinsipp. Mente det litt som et svar til det noe "artige" innlegget ditt. Ikke seriøst. Tror faktisk det er et helt greit kamera. F828 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hvorfor mener du det er søling av penger, F828? Mente det litt som et svar til det noe "artige" innlegget ditt. Hvilket artige innlegg? Lenke til kommentar
eirik^^ Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Takker for svar så langt. Så på MPX i dag. De flyttet den ubekreftede datoen for å få inn på lager 15 dager fremover. Er til å grine av, jeg som sikler etter å få prøvd det kameraet. Blir rått med 4cm makro og 2x telekonverter! Afseth; Det ble ca 8500 inkl.mva --Eirik Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Når du bestiller på en dato som er "ubekreftet" så må du jo regne med at det betyr "har ikke peiling". MPX er veldig flinke til å sette korte "har ikke peiling"-datoer Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 MPX er ekspert på det. Jeg er opplevd at de har flytta fram datoen 1 dag, hver dag i ca en måned. Så plutselig fikk jeg pakken uten noe forvarsel. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Takker for svar så langt.Så på MPX i dag. De flyttet den ubekreftede datoen for å få inn på lager 15 dager fremover. Er til å grine av, jeg som sikler etter å få prøvd det kameraet. Blir rått med 4cm makro og 2x telekonverter! Afseth; Det ble ca 8500 inkl.mva --Eirik Vi har kun fått noen få kamera der jeg jobber... så det er nok Canon som ikke klarer å levere nok. Ofte ett problem det, når Canon lanserer nye kamera. 8500 er en bra pris, hvis telekonverteren er av bra kvalitet og minnebrikken ikke er Twinmos eller no-name greier :-) Lenke til kommentar
eirik^^ Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Kjøpte en Sandisk 256MB Compact Flash. Dette bør vel være greit? Telekonverteren kostet ca.1100,- Om den er bra vet jeg ikke før jeg har prøvd den --Eirik Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Sandisk står for god kvalitet, så ingen grunn til bekymring. Lenke til kommentar
Halvard Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 --Eirik Vi har kun fått noen få kamera der jeg jobber... så det er nok Canon som ikke klarer å levere nok. Ofte ett problem det, når Canon lanserer nye kamera. Er G6 i sikte også? I så fall er jeg svært interessert i denne (Har solgt min Coolpix 4500, gjorde det etter å ha fått nyss om G6) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Er G6 i sikte også? I så fall er jeg svært interessert i denne (Har solgt min Coolpix 4500, gjorde det etter å ha fått nyss om G6) Den har vi fått inn. Tror vi faktisk har flere på lager i skrivende stund til og med. Har ikke hatt mulighet til å teste den så grundig enda, men den er veldig god å holde, og programvalgknappen sitter meget smart plassert. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Søling av penger dette her. F828 Å kjøpe F828 er ikke å søle bort penger. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 F828 Å kjøpe F828 er ikke å søle bort penger. Nei vel. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Å kjøpe F828 er ikke å søle bort penger. Det har da heller ingen påstått. Lenke til kommentar
Halvard Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Er G6 i sikte også? I så fall er jeg svært interessert i denne (Har solgt min Coolpix 4500, gjorde det etter å ha fått nyss om G6) Den har vi fått inn. Tror vi faktisk har flere på lager i skrivende stund til og med. Har ikke hatt mulighet til å teste den så grundig enda, men den er veldig god å holde, og programvalgknappen sitter meget smart plassert. WOW! Hvilken butikk er dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå