Fred-rik Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hei Det har oppstått et ganske stort problem hos meg... Problemet er som følger; Jeg kommer meg ikke inn på D:\ Her er feilmeldingen jeg får: Jeg tror at problemet er at jeg har D:\ stappa full... fordi når jeg spiller Wolfenstein: Enemy Territory så tar den automatisk opp kampen. Og da har vel den stått på litt for lenge og brukt opp absolutt all ledig plass... Er det noen som vet hvordan jeg får tilbake D:\ uten å formatere? Funker det feks å slette ting på ''Remove Programs'' som ligger på D:\ (Har ikke turt å teste) Takk på forhånd Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Se om du få tilgang til disken i sikkerhetsmodus med bare kommandolinje. Mulig du kan slette noe på den måten? XenZor Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Prøv å kjør en chkdsk i safemode... kanskje det kan hjelpe deg Lenke til kommentar
TST Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Emnetittelen i denne tråden har blitt endret slik at det er lettere å forstå hva tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Originalt emnefelt var: "Problem på D:\" Lenke til kommentar
Sin Hazzard Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Først prøv og oppdater Windows, det funket hos meg fordi etter et halvt år som den hadde vært sånn, så fikset windows det plutselig selv. En annen mulighet er å kjøre GetDataBack på den skadde disken og opprette det igjen på en annen. Men kan garantere deg at det programmet greier ikke å oprette alt, men det er det eneste programmet jeg har funnet som greier det på skadde disker. Kjipeste måten er å bare vente til det ordner seg selv. Hvilken disk er det??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå