SKELETOR Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 jeg syntes å huske at der var en tråd om ny FW til siemens s65..... klarer ikke å finne den på simens sine hjemmesider, noen som kan gi meg en link? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Så vidt jeg veit så var den som alt annet Siemens-mobile kommer med, jævla buggy. Så den ble trukket tilbake. Tror ikke den er tilbake enda Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hehe, er det mulig... Dette må være utrolig flaut for siemens. De sliter nok med noen av de mest buggy telefonene som slippes, og nå må oppdateringer trekkes tilbake og. Leste på noen forum at kamerakvaliteten faktisk ble dårligere med FW12 på S65. Vet ikke om det stemmer men... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 mulig dere har veldig dårlige erfaringer med siemes, men det har ikke jeg. etter å ha oppdatert til FW12 på min CX65 ble den opptil 40% raskere på jbench, og alle bugs jeg hadd var bort, kameraet var også blitt ltt bedre (dog er søeren ltt treg nå). firmwaren ble trukket tilbake men skal komme igjen om et par dager (sikkert det med søkeren på kameraet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå